امیدواری فدراسیون به حضور متفاوت دختران در بازی های آسیایی، شمشیربازان مشکل تجهیزات دارند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، فدراسیون شمشیربازی به صورت جدی برنامه آماده سازی ورزشکاران خود را برای سه رویداد مهم دنبال می نماید و به شرایط تیم های ملی به ویژه دختران امیدوار است.

امیدواری فدراسیون به حضور متفاوت دختران در بازی های آسیایی، شمشیربازان مشکل تجهیزات دارند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، فدراسیون شمشیربازی برخلاف سال های گذشته، اردوی تیم های ملی اسلحه های سابر، اپه و فلوره در رده های سنی مختلف به صورت همزمان برگزار نموده است. شمشیربازان درخواست داشتند که مراحل اردوها بدون وقفه و پشت سر هم برگزار گردد که تا الان این رخ داده است. در حال حاضر تنها تیم سابر مردان در رده بزرگسالان اردو ندارد چون فعلا مسابقه ای به جز فرانسه برگزار نمی گردد و در گرند پری فرانسه هم تنها علی پاکدامن حاضر می شود. پاکدامن هم در آموزشگاه ملی المپیک مشغول آماده سازی خود برای حضور در گرند پری فرانسه ست.

برگزاری اردوها در تهران، مازندران، آذربایجان غربی، اردبیل و مشغول بودن ملی پوشان، درافزایش انگیزه ورزشکاران و خارج شدن شمشیربازی از حالت رخوت و حتی افزایش انگیزه مربیان در شهرستان برای ساختن شاگرد موثر است. مهمتر از همه با توجه به در پیش بودن بازی های آسیایی، مربیان فرصت بیشتری برای آماده سازی شمشیربازان و بالا بردن نکات فنی در ورزشکاران در اختیار دارند. شاید یکی از مهترین مسائل شمشیربازان تجهیزات تازه باشد که هنوز این مساله حل نشده است. در این زمینه علاومه بر اینکه فدراسیون باید جدی تر به فکر راه چاره باشد، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم باید به یاری فدراسیون بیایند تا این مساله حل گردد.

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا درباره برگزاری اردوهای تیم های شمشیربازی اعلام کرد: برگزاری هم زمان این اردو ها بی سابقه بوده است. ما می خواهیم ورزشکاران نوجوان و جوان را برای قهرمانی آسیا و دنیا آماده کنیم و بزرگسالان هم برای بازی های آسیایی هانگژو آماده می شوند. پیش بینی ما این است که شرایط تیم ها خوب باشد به ویژه دختران که در حال حاضر اپه و سابر در آموزشگاه ملی المپیک تمرین می نمایند و آنها انگیزه مضاعفی دارند.

باقرزاده در خصوص اینکه فراهم کردن امکانات اردویی و تهیه تجهیزات به بالاتر رفتن کیفت تمرینات شمشیربازان یاری می نماید، از این رو در این زمینه چه برنامه ای دارد؟ گفت: واقعا همه چیز را در حد توان تهیه کردیم. یک اندازه از لحاظ تجهیزات در مضیقه هستیم ولی اردوها خیلی خوب و منظم پیش می فرایند. درحال برنامه ریزی هستیم تا تیم های ما در جام های دنیای و اردوی خارج از کشور شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "امیدواری فدراسیون به حضور متفاوت دختران در بازی های آسیایی، شمشیربازان مشکل تجهیزات دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری فدراسیون به حضور متفاوت دختران در بازی های آسیایی، شمشیربازان مشکل تجهیزات دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید