اولین گوشی تاشو اوپو با قیمتی مجذوب کننده رسماً معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، شرکت اوپو روز سه شنبه رویداد OPPO INNO 2021 را در کشور چین برگزار کرد که در آن تعدادی از محصولات تازه این شرکت به نمایش در آمد. یکی از محصولات مجذوب کننده این شرکت، اولین گوشی تاشو اوپو با نام OPPO Find N بود که چهار سال زمان برای توسعه آن صرف شده و اکنون به طور رسمی معرفی گردید.

اولین گوشی تاشو اوپو با قیمتی مجذوب کننده رسماً معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، گوشی های تاشو در یکی دو سال گذشته، تحولی را در صنعت گوشی های هوشمند به راه انداخته اند و بسیاری از سازندگان مطرح سعی دارند تا هرچه سریع تر خود را وارد این عرصه نموده و دستگاه های تاشو خود را روانه بازار نمایند. با این حال این دستگاه ها به علت فناوری ساخت ویژه، از قیمت بالایی برخوردار هستند که این موضوع یکی از اصلی ترین چالش های سازندگان است. در این میان شرکت چینی اوپو، پس از انتشار شایعات وبلاگ بارسلوناان خاتمه اولین دستگاه تاشو خود را معرفی کرد که یکی از نکات جالب آن قیمت پایین تر آن نسبت به گوشی هایی مشابه همانند Galaxy Z Fold3 است. در ادامه مشخصات کامل و رسمی این گوشی را در اختیار شما قرار می دهیم.

طراحی و صفحه نمایش OPPO Find N

گوشی تاشو Find N محصول نهایی از چندین نمونه اولیه غول فناوری چینی محسوب می گردد که در چهار سال گذشته را برای ارائه یک تلفن تاشو عرضه شده است. این شرکت برای توسعه این گوشی به طور کلی بر طراحی، لولا و استاندارد های خود تأکید داشت. صفحه نمایش بیرونی یک صفحه نمایش 5.49 اینچی AMOLED است در حالی که پنل اصلی داخلی یک صفحه نمایش 7.1 اینچی E5 AMOLED است که روشنایی 1000 نیت را با نرخ تازه سازی تطبیقی 1 تا 120 هرتز ارائه می دهد. صفحه نمایش با 100 درصد طیف رنگی P3 و sRGB عرضه می گردد، بنابراین برای ویرایش نیز عالی است. این صفحه نمایش برای محافظت، از شیشه UTG استفاده می نماید و حتی دارای گواهی TÜV Rheinland می باشد.

یکی از مواردی که اوپو روی آن تمرکز ویژه ای داشت، موضوع از بین بردن چین و چروک صفحه نمایش و افزایش دوام کلی آن بود. علیرغم وزن 275 گرمی، این شرکت کوشش زیادی برای بهبود حس نگه داشتن دستگاه در حالت تا شده کرد. اوپو با استفاده از طراحی ارگونومیک، قرار گرفتن دستگاه در دستان کاربران را راحت نموده تا اطمینان حاصل گردد که مانند آجر سنگین نیست. برای دوام، این شرکت تضمین می نماید که دستگاه می تواند 100 بار به مدت بیش از 5 سال در دمای منفی 20 درجه سانتیگراد بدون ایجاد چین و چروک در وسط، تا گردد.

قابل ذکر است که جدا از حالت های تا شده و باز شده، حتی می توان از این گوشی در حالت FlexForm نیز استفاده کرد. در این حالت، اساساً می توان دستگاه را در هر زاویه ای بین دو حالت دیگر تنظیم کرد که حتی با برنامه دوربین برای حالت های عکسبرداری خاص نیز کار می نماید. این ویژگی به لطف مکانیزم نو لولای فلکسیون (شامل 136 قطعه) امکان پذیر شده است که ادعا می گردد یکی از برترین های موجود در بازار است. یکی دیگر از زمینه هایی که این شرکت در آن تغییرات کلیدی ایجاد نموده است، رابط کاربری است. کاربران می توانند تنها با یک کشیدن انگشت از قسمت بالای مرکز به قابلیت دسترسی به صفحه تقسیم شده دسترسی داشته باشند. این باعث می گردد فرآیند چند کار بسیار ساده و شهودی باشد.

مشخصات فنی OPPO Find N

در زیر کاپوت، Find N دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 است و از یک باتری بزرگ 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می نماید که از شارژ سریع تا 33 وات پشتیبانی می نماید. این تراشه با 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت می گردد. در قسمت پشتی، دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 همراه با لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور تله فوتو 13 مگاپیکسلی واقع شده است. در بخش جلویی نیز یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سوراخ پانچ در هر دو صفحه نمایش بیرونی و داخلی واقع شده است.

قیمت و در دسترس بودن OPPO Find N

گوشی OPPO Find N در چندین رنگ مختلف مانند مشکی، سفید سرامیکی و بنفش در دسترس خواهد بود. قیمت آن از 7699 یوان (حدود 1200 دلار آمریکا) برای نسخه 8 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی شروع می گردد و تا 8999 یوان (حدود 1413 دلار آمریکا) برای مدل 12 گیگابایت رم به همراه 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، افزایش می یابد. ناگفته نماند که Galaxy Z Fold3 برای پیکربندی 12 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی در حدود 1500 دلار آمریکا و برای پیکربندی 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه، حدود 1800 دلار قیمت دارد. گوشی هوشمند تاشو نو در حال حاضر برای رزرو در چین در دسترس است و فروش عمومی آن از 23 دسامبر 2021 شروع می گردد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ بارسلونا

منبع: فرارو

به "اولین گوشی تاشو اوپو با قیمتی مجذوب کننده رسماً معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی تاشو اوپو با قیمتی مجذوب کننده رسماً معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید