آنالیز فنی تویوتا هایلوکس به روز شده

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تویوتا هایلوکس به منظور تبدیل شدن به خودرویی منعطف تر و رضایت بخش تر در برابر نیازهای متنوع مشتریان به روز شده است.

آنالیز فنی تویوتا هایلوکس به روز شده

به گزارش خبرنگار بخش بریتانیایی تویوتا کار خود را با مدل های تک کابین اکتیو و دوکابین شروع نموده و بجای کف پوش ها و پوشش سنتی مشابه خودرو های سواری از جایگاه ها و کف پوش های PVC با قابلیت شست و شوی آسان برای یک کاربری کاملاً سرسختانه استفاده نموده است.

جدیدترین بسته ایمنی تویوتا نیز در دسترس خریداران بوده و مدل های Icon، Invincible و Invincible X به صورت استاندارد از آن سود برده اند درحالی که مدل های اکتیو به صورت سفارشی از این بسته ایمنی برخوردار هستند. تویوتا کروز کنترل تطبیقی و سیستم پیشگیری از برخورد را به این بسته اضافه نموده و همچنین هشدار خروج از راستا و دستیار تشخیص علائم ترافیکی نیز وجود دارند.

پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل این پیکاپ ژاپنی هم دارای سیستم استارت/استاپ استاندارد در مدل های Icon و بالاتر بوده که این امر باعث بهبود مصرف سوخت و آلایندگی می گردد.

اما پرچم دار این خانواده مدل Invincible X است که دارای تریم کرومی تیره روی جلوپنجره، مه شکن ها، دستگیره های درب، آینه های جانبی، بخش های زیر سپر های جلو و عقب می باشد. هایلوکس یاد شده همچنین با میله های کناری تیره و رینگ های 18 اینچی آلیاژی عرضه می گردد. در کابین این خودرو هم از عناصر مشکی روی داشبورد، درب ها، فرمان و اهرم تعویض دنده استفاده شده است.

دیگر ویژگی ای که دوباره به هایلوکس بازگشته گزینه گیربکس دستی در مدل دوکابین Invincible X است. تمامی مدل های هایلوکس به صورت چهار چرخ محرک عرضه می شوند و ظرفیت یدک کشی 3.2 یا 3.5 تنی دارند.

فروش هایلوکس به روز شده از هم اکنون شروع شده و قیمت آن برای مدل تک کابین اکتیو از 20424 پوند شروع می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز فنی تویوتا هایلوکس به روز شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز فنی تویوتا هایلوکس به روز شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید