بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، مهره شانس برانکو آمد

به گزارش وبلاگ بارسلونا ، اولین بازی پرسپولیس که پسر برانکو به تماشایش نشست، دربی 4-2 بود و یادمان نرفته که پروفسور پسرش را مهره شانس خود معرفی نموده بود. هرووی ایوانکوویچ حالا به امید پیروزی پدرش در یک دربی دیگر به تهران آمده اما آیا جشنِ بعد از دربی 88 هم مالِ آنهاست؟

بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، مهره شانس برانکو آمد

مهره شانس برانکو

اردویی که پرسپولیسی ها پیش از بازی با سپیدرود برگزار کردند، میهمان های زیادی داشت. زلاتکو کرانچار شنبه شب در جمع قرمزها حضور پیدا کرد. صبح امروز حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل و محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه به اردوی پرسپولیس رفتند و کمی بعد، میهمان های کادر فنی از راه رسیدند. هرووی (پسر برانکو) که اول بار در دربی 4 – 2 به استادیوم رفته بود و پروفسور او را مهره شانسش لقب داده بود به همراه تین (پسر ایگور پانادیچ)، ماریان توکیچ (بازیکن سابق تیم ملی کرواسی) و یکی از دوستان قدیمی برانکو هم به تهران سفر نموده و قرار است همگی پنجشنبه به تماشای دربی بنشینند.

تمرین صبحگاهی

بعد از صرف دسته جمعی صبحانه، بازیکنان پرسپولیس یک ساعت استراحت کردند و پس از آن نرمش و کشش از ساعت 11:30 شروع شد. ناهار، استراحت، عصرانه و جلسه فنی نیم ساعته هم از دیگر برنامه های امروز اردونشینان پرسپولیس بود.

از منشا مهلت گرفتند

بجای گادوین منشا که گفته بود برای پیگیری مطالباتش به دیدار مدیرعامل می رود، مدیر برنامه های او به باشگاه رفت. البته فرقی هم نمی کرد چرا که پرسپولیس پولی برای پرداخت کردن ندارد و به مهاجم نیجریه ای هم پیام داده که او و دیگر خارجی ها برای دیافت طلب شان باید چند روز دیگر منتظر باشند تا ای اف سی پاداش 300 هزار دلاری صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را به حساب باشگاه واریز کند.

بدون توقف

پرسپولیسی ها تا بعد از دیدار با حریف قطری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان تنها یک روز استراحت خواهند کرد. آنها دوشنبه ریکاوری دارند و سه شنبه و چهارشنبه برای دربی تمرین می نمایند. جمعه تعطیل است و بعد می روند سروقت السد. شنبه در تهران تمرین می نمایند و یکشنبه به دوحه می روند تا دو تمرین آخر را در همسایگی حریف برگزار نمایند.

2 – 350

منبع: ایران ورزشی

به "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، مهره شانس برانکو آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ایران ورزشی از پرسپولیس، مهره شانس برانکو آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید