بولتون: ترامپ بی سروصدا از قدرت کناره گیری نمی کند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا معتقد است اظهارات دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات نگران کننده و نشانگر امتناع او از ترک بدون جار و جنجال قدرت در صورت شکست در انتخابات است.

بولتون: ترامپ بی سروصدا از قدرت کناره گیری نمی کند

به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا نسبت به امتناع دونالد ترامپ از ترک مسالمت آمیز قدرت در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری هشدار دارد.

جان بولتون در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان گفت: ترامپ در صورت شکست در انتخابات نوامبر بی سر و صدا از قدرت کناره نمی رود. در این صورت این وظیفه متوجه جمهوری خواستار است تا او را از کاخ سفید خارج نمایند. فکر نمی کنم که او اینکار را بکند. باید بدانیم که او تا کجا پیش می رود.

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه نسبت به پیامد ها و صدمات جبران ناپذیر 4 سال دیگری ریاست جمهوری ترامپ برای مردم آمریکا هشدار داد و گفت: صراحتا می گویم ترامپ اگر شکست بخورد بی سروصدا و با متانت کنار نخواهد رفت.

مشاور پیشین دولت ترامپ اضافه نمود: وقتی نتیجه انتخابات معلوم شوند این کار (بیرون کردن ترامپ از کاخ سفید) وظیفه جمهوری خواستار و نه دموکرات هاست.

بولتون یادآور شد در صحبت هایش با هم حزبی های خود آن ها برای تبادل نظر با ترامپ در این باره اعلام آمادگی نموده اند و او تصور نمی کند که سران جمهوری خواه در صورت شکست ترامپ در انتخابات طرف او بایستند.

این مقام دولتی سابق کاخ سفید در بخشی از مصاحبه خود اظهارات ترامپ درباره تقلب در انتخابات را بسیار نگران نماینده توصیف کرد. وی در باره این گفته ترامپ که من تنها در صورت تقلب در انتخابات شکست می خورم گفت او در یک انتخابات صادقانه می تواند شکست بخورد. من فکر می کنم این واقعاً به رهبری حزب جمهوری خواه، مقامات منتخب و شهروندان بستگی دارد.

بولتون که از از آوریل 2018 تا سپتامبر 2019 به عنوان مشاور امنیت ملی خدمت می کرد، گفت قصد ندارد در انتخابات سوم نوامبر به ترامپ یا جو بایدن دموکرات رای دهد. وی همچنین تاکید نمود تا زمانی که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا و مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در سمت خود باقی هستند او نگرانی از بابت اقدامات خطرناک ترامپ ندارد.

رئیس جمهور آمریکا از مدت ها پیش سعی نموده تا شائبه تقلب در انتخابات نوامبر را در اذهان عمومی این کشور ایجاد کند تا در صورت شکست در مقابل رقیب دموکراتش دستاویزی برای نپذیرفتن نتیجه انتخابات داشته باشد. ، باشگاه وبلاگ بارسلونا

منبع: ایران آنلاین

به "بولتون: ترامپ بی سروصدا از قدرت کناره گیری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولتون: ترامپ بی سروصدا از قدرت کناره گیری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید