تسهیلات پروژه پارک آبی بندرعباس تصویب شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، نشستی با حضور رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی هرمزگان، مهدی جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری، مرتضی خامی مدیرعامل بانک گردشگری و سرمایه گذار پارک آبی بندرعباس در مورد معین تکلیف تسهیلات این پروژه برگزار گردید.

تسهیلات پروژه پارک آبی بندرعباس تصویب شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی این استان گفت: در استان برای جذب سرمایه گذار کارهای زیادی اعم از برگزاری جشنواره ها و همایش ها صورت گرفته و سعی شده با توجه به شرایط خاص مالی کشور ظرفیت ها و پتانسیل های استان را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

او با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه پارک آبی بندرعباس می تواند در روند سرمایه گذاری در استان تاثیر به سزایی داشته باشد، اضافه نمود: بهره برداری از پروژه پارک آبی از برگزاری 10 سمینار و همایش تاثیر روانی بیشتری خواهد داشت و به رشد سرمایه گذاری در منطقه یاری خواهد نمود.

مهدی جهانگیری رئیس هیئت مدیره بانک گردشگری در این نشست، گفت: برای ما هم پروژه پارک آبی در هرمزگان مهم است به این دلیل که می تواند به عنوان پایلوت در منطقه تاثیر گذار باشد.

او اضافه نمود: استان هرمزگان دارای ظرفیت و پتانسیل های زیادی در گردشگری است و پیشرفت های قابل ملاحظه ای در این زمینه داشته است و اراده بر این است که پروژه پارک آبی بندرعباس به انتها برسد و امیدواریم سرمایه گذار با تصویب طرح بتواند پروژه را به اتمام برساند.

در خاتمه نشست، مبلغ 120 میلیارد ریال تسهیلات (60 میلیارد ریال به وسیله بانک گردشگری و 60 میلیارد به وسیله منابع صندوق توسعه ملی) برای بهره برداری پروژه پارک آبی بندرعباس مصوب شد.

منبع: میراث آریا

به "تسهیلات پروژه پارک آبی بندرعباس تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات پروژه پارک آبی بندرعباس تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید