هتل ادمیرال وارنا(Admiral Hotel)؛ 5 ستاره، شیک و مدرن در منطقه ساحلی شهر

به گزارش وبلاگ بارسلونا، هتل ادمیرال وارنا هتلی 5 ستاره، شیک و مدرن است که در منطقه ساحل Golden Sands شهر وارنا واقع شده است.

هتل ادمیرال وارنا(Admiral Hotel)؛ 5 ستاره، شیک و مدرن در منطقه ساحلی شهر

این هتل در سال 2004 افتتاح شد و در نزدیکی ساحل شنی دریای سیاه واقع شده است. همچنین این هتل 12 بار پرچم آبی از بنیاد آموزش محیط زیست دریافت کرده است.

اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای وارنا را داشته باشید، Admiral Hotel وارنا گزینه مناسبی برای یک اقامت دلنشین به شمار می آید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ادمیرال وارنا

هتل ادمیرال وارنا امکانات متعددی از جمله اینترنت بی سیم در همه قسمت های هتل به صورت رایگان، ساحل خصوصی، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار دارد. خدمات نظافت اتاق، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی نیز از امکانات هتل ادمیرال وارنا محسوب می گردد. همچنین اگر احتیاج به مراجعه به صرافی داشته باشید، می توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز بهره ببرید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل ادمیرال وارنا

این هتل دارای 7 طبقه و 301 اتاق است. اتاق های این هتل مجهز به مجهز به تخت، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع جهانی، تلفن، مینی بار، سرویس اتاق، میز مطالعه، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی دارای دوش، سشوار، حوله و سایر ملزومات بهداشتی است. تراس رو به استخر و ساحل در تمامی اتاق ها منظره بسیار زیبایی به اتاق ها داده و زیبایی آن ها را دوچندان کرده است.

انواع اتاق های هتل ادمیرال وارنا

این هتل دارای انواع اتاق های خانوادگی، استاندارد، دو تخته، سوئیت جونیور و سوئیت استاندارد است که متناسب با احتیاج خود و خانواده می توانید یکی از آن ها را رزرو کرده و اقامتی دلنشین در این هتل داشته باشید.

امکانات رستوران هتل ادمیرال وارنا

رستوران اصلی هتل ادمیرال با ظرفیت 300 نفر آماده سرو صبحانه، ناهار و شام است. همچنین رستوران هتل با انواع غذاهای خوشمزه بلغاری و بین المللی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. هتل ادمیرال وارنا دارای بوفه کودک بوده و غذای مخصوص بچه ها نیز در صورت درخواست در دسترس است.

امکانات رفاهی هتل ادمیرال وارنا

مرکز تناسب اندام هتل ادمیرال وارنا اقامتی زیبا برای شما در این هتل در نظر گرفته است. علاقمندان به بدنسازی می توانند از این امکانات استفاده کنند و همچنین از خدمات ماساژ این هتل با پرداخت هزینه اضافی بهره مند شوند. بعد از تمرین در باشگاه بدنسازی هتل می توانید به مرکز اسپا بروید و استراحتی به بدن خود بدهید.

سالن آرایش، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و اتاق بخار نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می رود که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن ها استفاده کرده و اوقات خوشی را در این هتل سپری کنید.

بیلیارد و تنیس نیز از دیگر امکانات رفاهی این هتل است که با پرداخت هزینه اضافی می توانید از آن ها بهره ببرید. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است، اما مکان هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. در صورت درخواست اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید.

خدمات و امکانات مشهور هتل ادمیرال وارنا

این هتل شامل خدماتی مانند اتاق های خانوادگی، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، رستوران، بار و مرکز اسپا است. علاوه بر خدمات ذکر شده در بالا، خدماتی مانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتو با هزینه اضافی انجام می گیرد. همچنین با کارکنان مجرب و خوش برخورد این هتل که به زبان های بلغاری، آلمانی، انگلیسی و روسی تسلط دارند، از اقامت در این هتل پشیمان نخواهید شد وخاطره ای فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد.

دلایل انتخاب هتل ادمیرال وارنا

قیمت مناسب

تمیزی هتل و امکانات لوکس

به زبان انگلیسی صحبت کردن کارکنان

امکان مدیریت رزرو های خود به صورت آنلاین

فاصله اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک تا هتل ادمیرال وارنا

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا ساحل گلدن سندز: 300 متر

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا صومعه آلادژا: 4.1 کیلومتر

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا پارک آبی آلبنا: 13 کیلومتر

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا دلفیناریوم وارنا: 14.5 کیلومتر

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا باغ وحش وارنا: 15.1 کیلومتر

فاصله هتل ادمیرال وارنا تا مرکز گلدن سندز: 16.9 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل ادمیرال وارنا(Admiral Hotel)؛ 5 ستاره، شیک و مدرن در منطقه ساحلی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ادمیرال وارنا(Admiral Hotel)؛ 5 ستاره، شیک و مدرن در منطقه ساحلی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید