تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس اعلام شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا به به نقل از شرکت فرابورس ایران، اطلاعیه پذیره نویسی سهام نو ناشی از سلب حق تقدم در افزایش سرمایه شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) به روش ثبت سفارش در نماد معاملاتی استقلالح 1 انجام می گردد.

تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس اعلام شد

با توجه به درج سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) در تاریخ نهم اسفند ماه جاری در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس ایران، تعداد 1.236.099.656 سهم تازه شرکت مذکور ناشی از سلب حق تقدم در نماد معاملاتی استقلالح 1 به توضیح مشخصات مندرج در این اطلاعیه، پذیره نو یسی می گردد.

قیمت هر سهم تازه در پذیره نویسی: 2،910 ریال، نوع سهم تازه: سهام عادی با نام 1،000 ریالی.

نحوه عمل با صرف سهام: مجمع مقرر داشت از محل مابه التفاوت بهای سهام عرضه شده و ارزش اسمی به تعداد 2.360.950.344 سهم 1000 ریالی صادر و به صاحبان سهام در تاریخ مجمع عمومی فوق العاده به نسبت سهام در تملک آنها سهام جایزه تعلق گیرد.

کل تعداد سهام قابل پذیره نویسی 1،236،099،656 سهم می باشد که به وسیله شبکه کارگزاران فرابورس ایران پذیره نویسی خواهد شد.

زمان پذیره نویسی از روز یکشنبه مورخ 15 اسفند ماه جاری شروع و به مدت 30 روز ادامه خواهد داشت. روش پذیره نویسی ثبت سفارش نزد سازمان بورس است.

دوره سفارش گیری نیز مطابق با پیغام ناظر در روز شروع پذیره نویسی است. شرکت تأمین سرمایه امید متعهد پذیره نویسی و اندازه تعهدات آن به اندازه کل سهام فروش نرفته طی مدت 5 روز پایانی عرضه عمومی است.

شرایط خریداران: خرید سهام به وسیله کارگزاران عضو فرابورس ایران مستلزم دارا بودن کد سهامداری فعال در سیستم شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه سهامی عام است. خریدارانی که کد سهامداری ندارند، می توانند با مراجعه به یکی از کارگزاری های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور نسبت به درخواست کد سهامداری اقدام کنند.

کف و سقف خرید هر کد معاملاتی: حداقل تعداد سهام تازه قابل خریداری به وسیله هر کد معاملاتی 1 سهم بوده و حداکثر تعداد سهام تازه قابل خریداری به وسیله هر کد نیز 1030 سهم است.

خرید سهام مورد پذیره نویسی با استفاده از کد خرید گروهی (ددد) ممنوع است. بعلاوه علاقه مندان به پذیره نویسی می بایست در مهلت مشخص شده برای پذیره نویسی با مراجعه به یکی از شعب کارگزاری های فعال در فرابورس ایران، مبلغ 2.910 (دو هزار و نهصد و ده) ریال در پذیره نویسی عمومی به ازای هر سهم به تعداد سهامی که مطابق با مندرجات این اطلاعیه مایل به پذیره نویسی آن هستند را به حساب کارگزار مربوطه واریز کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد و قیمت پذیره نویسی سهام باشگاه استقلال در فرابورس اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید