تغییر ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی خوزستان تا خاتمه تابستان

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تغییر ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی استان تا خاتمه تابستان 98 اطلاع داد.

تغییر ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی خوزستان تا خاتمه تابستان

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، احمدرضا حسینی بروجنی امروز دوشنبه 27 خردادماه 98 با اعلام این خبر گفت: باتوجه به آنالیز های به عمل آمده درخصوص شرایط جغرافیایی و مسائل جوی خوزستان و به پیشنهاد اداره کل میراث فرهنگی استان و موافقت مدیرکل موزه ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی، ساعت کاری موزه ها و محوطههای تاریخی استان تا خاتمه تابستان تغییر کرد.

او اضافه کرد: براین اساس، از امروز دوشنبه (27 خردادماه 98) تا یکشنبه (31 شهریورماه 98)، ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی دارای فروش بلیط استان خوزستان که وابسته به سازمان میراث فرهنگی هستند، صبح ها از ساعت 8 تا 12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 تا 21 است.

استان خوزستان دارای پنج موزه فعال می باشد که عبارتند از، موزه شوش، موزه هفت تپه، موزه آبادان، موزه مسجدسلیمان و موزه دزفول؛ این درحالی است که سازه های آبی تاریخی شوشتر، کاخ آپادانا و قلعه شوش و چغازنبیل نیز سه محوطه ی تاریخی استان به لحاظ بلیط فروشی هستند.

منبع: میراث آریا

به "تغییر ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی خوزستان تا خاتمه تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعت کاری موزه ها و محوطه های تاریخی خوزستان تا خاتمه تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید