خبرنگاران اعلام همکاری 27 نفر برای مقابله با کرونا در مددسراهای پایتخت

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران-خبرنگاران-سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اظهار داشت:تا این لحظه 27 نفر برای مقابله با کرونا در مددسراها اعلام همکاری کردند.

خبرنگاران اعلام همکاری 27 نفر برای مقابله با کرونا در مددسراهای پایتخت

سیدمالک حسینی روز دوشنبه در حساب شخصی توییتر خود نوشت: تا این لحظه 27 نفر در پی فراخوان سازمان برای یاری به همکارانم برای مقابله با کرونا در مددسراها و مراکز ارائه خدمات اجتماعی اعلام همکاری کردند.

در ادامه این پیغام آمده؛ از دانشجوی سال آخر پزشکی تا دو نفر خدمتکار، وجدان های بیدار بسیارند هنوز.

یادآور می گردد سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتیاج به مراقبت های ویژه تر از افراد بی خانمان، آسیب پذیر و کارتن خوابی که در گرمخانه ها(مددسراها) اسکان داده شده اند، فراخوانی را منتشر نموده است.

این سازمان احتیاجمند افراد داوطلب اعم از پزشک، پرستار، مددکار و افرادی است که دوره های تخصصی مراقبت از افراد آسیب دیده را طی نموده اند.

شهروندان علاقه مند به همکاری در صورت تمایل به همکاری می توانند با شماره تماس 09334983960 و یا نشانی الکترونیکی Email:[email protected] ارتباط برقرار نمایند.

21 گرمخانه با ظرفیت بیش از 4هزار و 200 نفر به صورت کف خواب در تهران فعالیت می نماید که یکی از این مراکز به صوت اضطراری در صورت برودت هوا مورد استفاده قرار می گیرد.

ویروس کرونا که با عنوان رسمی کووید-19 از 12 دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تا به امروز بیش از 80 هزار نفر را مبتلا و جان بیش از 2 هزار نفر را گرفته است.

ویروس کرونا از چین به بیش از 50 کشور سرایت نموده است، ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا به امروز یکهزار و 501 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 66 نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.همچنین

291 نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اعلام همکاری 27 نفر برای مقابله با کرونا در مددسراهای پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعلام همکاری 27 نفر برای مقابله با کرونا در مددسراهای پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید