خبرنگاران 66 پرونده ساخت غیرمجاز در اراضی خمین به مرجع قضایی ارسال شدند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خمین - خبرنگاران - مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: 66 پرونده ساخت و سازغیر مجاز در اراضی زراعی و باغی این شهرستان سال جاری به مرجع قضایی ارسال شده است.

خبرنگاران 66 پرونده ساخت غیرمجاز در اراضی خمین به مرجع قضایی ارسال شدند

عباس ارشدی روز سه شنبه در گفت و گو با وبلاگ بارسلونا اضافه نمود: این ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه ای به وسعت 9 هزار و 900 متر مربع اجرا شده بود.

وی شرح داد: موارد تخلف در مورد این ساخت و سازعای غیرمجاز شامل قطعه بندی، فنس کشی اراضی و بناهای نیمه کاره بود که خاطیان در راستای حفظ کاربری این زمین ها به مرجع قضایی معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: در مورد یک مورد تصرف، قلع و قمع در اراضی زراعی و باغی موجود به مساحت 160 متر مربع در این شهرستان حمک قضایی صادره اجرا شده است.

ارشدی با بیان اینکه هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی باید با هماهنگی جهاد کشاورزی انجام شو، از شهروندان خواست: هرگونه خرید و فروش اراضی کشاورزی که عده ای سود جو آن ها را به صورت قطعات تقسیم و به مردم می فروشند غیرقانونی است و باید از این اقدامات خودداری نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی وظیفه سازمان جهاد کشاورزی است، شهرداری ها در داخل و دهیاری ها در خارج حریم شهرها موظف به مشخص تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز بوده و احتیاج است دستگاه های مربوطه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی خمین گفت: همشهریان در صورت مشاهده ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی می توانند به وسیله سامانه 131 موارد را به سازمان جهاد کشاورزی استان منعکس نمایند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و 13 هزار نفر در زمینه کشاورزی و باغداری در این شهرستان اشتغال دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 66 پرونده ساخت غیرمجاز در اراضی خمین به مرجع قضایی ارسال شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 66 پرونده ساخت غیرمجاز در اراضی خمین به مرجع قضایی ارسال شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید