خبر خوب برای پرسپولیسی ها

به گزارش وبلاگ بارسلونا، قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس در خاتمه فصل به اتمام خواهد رسید و این در حالی است که یحیی گل محمدی تاکید کرده که قرارداد بازیکنان ملی پوش (ترابی و سرلک) باید هرچه زودتر تمدید شود.

خبر خوب برای پرسپولیسی ها

از همین رو باشگاه پرسپولیس پیش از انتها سال مذاکره با این بازیکنان را آغاز کرد و حتی قرار بود قرارداد مهدی ترابی پیش از بازی شهرآورد تمدید شود که در نهایت ابهام در برخی موارد باعث شد تا این اتفاق رخ ندهد و مذاکرات بعدی در سال تازه صورت بگیرد.

حالا در شرایطی که شایعات در مورد تمدید قرارداد این دو بازیکن بالا گرفته، محمد محمدی معاون ورزشی تازه باشگاه پرسپولیس در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، در این باره گفته است: اتفاقات خوبی در این باره رخ داده است. با آقای سرلک و مهدی ترابی به نتایج نهایی رسیده ایم. انشاالله در هفته آینده بعد از بازی ذوب آهن این امر هم نهایی شود تا بتوانیم کار بقیه دوستان هم انجام بدهیم.

او درباره فرایند تمدید قرارداد آن ها توضیح داد: با توجه به اینکه ما جام جهانی را در پیش داریم تمام بازیکنان خودشان علاقمند بودند که بمانند. هم مهدی ترابی و هم سرلک خودشان دوست دارند که ثمره کارشان را ببینند. ما در جزییات قرارداد هیچ بحثی نداشته ایم و در کلیات به جمع بندی رسیده ایم که نتیجه خوبی است. انشاالله زمانی که می خواهیم روی کاغذ بیاوریم روی این بحث ها به جمع بندی می رسیم.

وی در مورد زمان قرارداد گفت: خانه این بچه ها پرسپولیس است. وقتی هر دو می گویند علاقمند هستیم در پرسپولیس ادامه بدهیم اینکه مدت قرارداد چقدر باید خیلی مهم نیست. همانطور که ما علاقمند هستیم در خدمت این عزیران باشیم قطعا این بچه ها باشگاه پرسپولیس را دوست دارند. مطمئنا من علاقه داریم طولانی مدت در پرسپولیس باشند و همانطور که سالیان سال زحمت کشیده اند همین رویه را ادامه بدهند. هیچکس بدش نمی آید بازیکنانی مثل آقای ترابی و آقای سرلک و بقیه بازیکنان را طولانی مدت در اختیار داشته باشد، اما این یک چیز دو طرفه است.

این در حالی است که گفته می شود به خصوص میلاد سرلک نسبت به تمدید قرارداد یک ساله علاقه دارند و باید دید که در نهایت این ماجرا به کجا خواهد رسید.

پرسپولیس روز دوشنبه با ذوب آهن بازی دارد و پس از بازگشت به تهران، دور نهایی مذاکرات انجام خواهد شد.

میلاد سرلک در تابستان 1399 به پرسپولیس پیوست و مهدی ترابی نیز در نیم فصل لیگ بیستم به جمع سرخپوشان ملحق شد. ترابی پیش از این نیز یک و نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "خبر خوب برای پرسپولیسی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای پرسپولیسی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید