دیدنی های زیبای کشور هندوراس و آشنایی بیشتر جذابیت های این منطقه

به گزارش وبلاگ بارسلونا، هندوراس یکی از منطقه ها پر جاذبه و بکر در قاره آمریکای جنوبی است این کشور دارای جاذبه های بسیار زیبایی برای علاقه مندان خود می باشد و هر ساله از نقاط مختلف جهان گردشگران زیادی را جذب می نماید این کشور می تواند منطقه ای برای علاقه مندان به طبیعت و حیات وحش باشد. این منطقه دارای جزایری با طبیعت بکر و زیبا می باشد یکی از زیباترین جزایر واقع در این کشور رواتان است این بندر فرانسوی دارای جذابیت های بسیار زیادی است و چشم اندازهای ویژه ای را به خود اختصاص داده است. این کشور با وجود پیشرفته ترین جاذبه های توریستی و جزایر زیبا مورد توجه می باشد شاید لذت بازدید از پارک دریایی این کشور نیز مورد توجه باشد و جذابیت ای ویژه ای را به خود اختصاص دهد. دیدنی های هندوراس دارای تنوع و جذابیت های بسیار زیادی است این کشور دارای موزه های تاریخی است که مکان های باستانی غار کاپن نیز یکی از جاذبه های مهم در این کشور است که می توانید با آن آشنا شوید.

دیدنی های زیبای کشور هندوراس و آشنایی بیشتر جذابیت های این منطقه

آشنایی با دیدنی های هندوراس:

هندوراس کشوری پر جاذبه در منطقه آمریکای جنوبی است تجربه سفر به این کشور برای علاقه مندان بسیار بکر خواهد بود شاید تجربه بازدید از موزه مجسمه سازی مایان این موزه یکی از محوطه ای باستانی و تاریخی است که دارای قطعات مجسمه سازی است و الگوهای بسیار جالبی دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید.

جزیره رواتان:

یکی از مهم ترین جاذبه های دیدنی در کشور هندوراس جزیره رواتان می باشد که در آن می توانید به انواع سرگرمیات دریایی بپردازید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. این جزیره یکی از محبوب ترین جزایر در این کشور می باشد که روزانه تور های زیادی برای سرگرمی راهی آن می شوند. این جزیره یکی از برترین مکان ها برای غواصی و سرگرمیات آبی در کشور هندوراس است که پیشنهاد می کنیم اگر به این جزیره سفر نموده اید لذت غواصی کردن در آن را از دست ندهید. این جزیره برای مردم کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و با صخره های مرجانی یکی از زیباترین جزیره های آمریکای مرکزی می باشد.

سایت باستان شناسی کوپان:

یکی دیگر از دیدنی های هندوراس که شما را شگفت زده خواهد نمود این سایت باستان شناسی یکی از شهرهای مایایی می باشد که قدمت آن به حدود 2000 سال پیش باز می شود. این سایت دارای ستون های سنگی یادبود و محراب های زیادی می باشد که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است و می تواند یک روز عالی را برای شما بسازد. بعلاوه این منطقه سال های زیادی ست که در لیست آثار یونسکو به ثبت رسیده است و از مهم ترین دیدنی های هندوراس می باشد. اگر قصد سفر به آمریکای مرکزی و بازدید از دیدنی های این کشور را دارید این منطقه می تواند گزینه مناسبی برای دیدن و بازدید باشد.

منطقه باستانی غار کاپن:

این منطقه باستانی و تاریخی یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری در این کشور است این غار باستانی دارای مجذوب کنندهیت های تاریخی ویژه ای برای علاقه مندان می باشد یکی از مجذوب کنندهیت های کوهنوردی برای علاقه مندان و گردشگران کوهنوردی در میان این کوه ها و غارهای گردشگری است این منطقه ویژه علاقه مندان به کوهنوردی می باشد مطالعات تاریخی متعددی که بر روی این غار باستانی اجرا شده است نشان می دهد این غار قدمت تاریخی بالایی دارد و یکی از جاذبه های تاریخی است که در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

موسسه علوم دریایی هندوراس:

این موسسه یکی از موسسه های آبی و دریایی است که می توانید از جاذبه های دریایی مهم آن همانند دلفین ها بازدید کنید این موسسه در سواحل شمال غربی این کشور واقع شده است و دارای چشم اندازهای ویژه ای برای گردشگران می باشد. با بازدید از این موسسه ها می توانید گونه های دریایی مهمی را مشاهده کنید این دریاچه طبیعی دارای گونه های مختلفی از جانوران می باشد که شما می توانید از دیدنی آن ها نهایت لذت را ببرید. این دریاچه عمومی دارای نمونه هایی از دلفین ها است این دلفین ها دارای زیبایی های زیادی هستند.

ساحل مسکونی هندوراس:

این ساحل یکی از مهم ترین دیدنی های هندوراس برای گردشگران است ساحلی زیبا و پر جاذبه که دارای چشم اندازهای ویژه است این منطقه توع گیاهی و جانوری بسیار بالایی دارد و از نظر حیات وحش بسیار غنی است از مهم ترین گونه های جانوری در این منطقه می توان به میمون ها اشاره نمود لاک پشت ها و … نیز از دیگر حیوانات موجود در این منطقه ستند. ارزش حیات وحش و گونه های گیاهی این منطقه بسیار مجذوب کننده است و این منطقه پوشیده از گیاهان متنوع همانند توکانی ها و آفتاب گردان است.

جاذبه های هندوراس برای علاقه مندان و گردشگران زیادی مجذوب کنندهیت دارد این کشور دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متعددی است پارک ملی جنگل ابر که یکی از جاذبه های مهم این منطقه است برای علاقه مندان زیادی توجه دارد.

منبع: دیجیاتور

به "دیدنی های زیبای کشور هندوراس و آشنایی بیشتر جذابیت های این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های زیبای کشور هندوراس و آشنایی بیشتر جذابیت های این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید