سامانه بارشی امشب وارد بوشهر می گردد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سامانه بارشی که هواشناسی درباره اش هشدار داده است از امشب وارد استان بوشهر می گردد و تا یکشنبه فعال خواهد بود.

سامانه بارشی امشب وارد بوشهر می گردد

وبلاگ بارسلونا بوشهر- سامانه بارشی که هواشناسی درباره باد و بارانش هشدار داده است، از اواخر وقت امروز وارد استان بوشهر می گردد.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، این سامانه تا یکشنبه هفته آینده به طور متناوب فعال خواهد بود.

محمدرضا انصاری گفت: در پی فعالیت این سامانه بارشی، سرعت وزش باد در بعضی از ساعات افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داشت و به تناوب شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای خواهیم بود.

هواشناسی پیش از این درباره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داده و از دریانوردان خواسته است که در این روزها به دریا نروند زیرا امکان غرق شدن شناورهای کوچک وجود دارد.

به گفته کارشناس هواشناسی امروز آسمان استان، کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی است که از اواخر وقت کم کم ابرها افزایش می یابند و باد وزیدن می گیرد. تا پیش از ظهر فردا هم در بعضی نقاط بارش پراکنده باران و مه صبحگاهی رخ می دهد.

بیشتر بخوانید

انصاری، جهت وزش باد را جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت 8 تا 28 گاهی 36 کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج در منطقه ها شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی 14 تا 42 و گاهی بیش از 50 کیلومتر در ساعت پیش بینی نموده است.

او گفت: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و از امشب به تدریج در سواحل شمالی و مرکزی و فراساحل جنوبی 90 تا 180 گاهی 210 سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر گفت: در شبانه روز گذشته جم با 7 و دیر با 27 درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت نموده اند.

انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت 00:41 بامداد، مد اول ساعت 05:44، جزر دوم ساعت 08:18 و مد دوم دریا ساعت 17:03 خواهد بود.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سامانه بارشی امشب وارد بوشهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی امشب وارد بوشهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید