شاسی بلند هیبریدی تازه بازار با قیمت 2 میلیاردی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، لاماری ایما HEV از جمله خودروهای هیبریدی سنتی است که در آن وظیفه اصلی پیشرانش خودرو برعهده موتور درون سوز واقع شده است. از این رو با خودرویی روبرو هستیم که فناوری ساخت آن پیچیدگی کمتری دارد و البته هزینه تمام شده آن نیز مقرون به صرفه تر است.

شاسی بلند هیبریدی تازه بازار با قیمت 2 میلیاردی

به گزارش وبلاگ بارسلونا ، قوای فنی لاماری ایما HEV از ترکیب موتور 1.5 لیتری توربوشارژر به همراه تک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این دو پیشرانه در کنار یکدیگر، 174 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور آزاد می نمایند.

بر اساس گزارش دیجیاتو، گیربکس DHT که مخصوص خودروهای هیبریدی است، در این خودرو نیز وظیفه انتقال قدرت را برعهده دارد. بزرگترین مزیت نسخه هیبریدی کراس اوور آرین موتور، مصرف سوخت آن است. این خودرو در سیکل ترکیبی به ازای 100 کیلومتر پیمایش 4.7 لیتر بنزین می سوزاند که با توجه به آمار مصرف سوخت ترکیبی خودروهای داخلی رقم مطلوبی است.

  • نزدیک ترین سیاره به زمین کدام است؟/ احتمالا پاسخ درست را نمی دانید

  • پرواز تماشایی پرنده افسانه ای چین

  • اینترنت غزه وصل شد

  • انگلیس در حال آزمایش یک سلاح مخوف است!/ عکس

لاماری ایما HEV از نظر طراحی ظاهری، کاملا مشابه نسخه لوکس این خودرو یعنی لاماری ایما X است. در بخش تجهیزات رفاهی نیز امکانات مشابهی را در کابین این خودرو خواهیم دید.

صندلی های برقی جلو به همراه گرمکن و سردکن، ترمز پارک برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی، شش کیسه هوا، سیستم یاری به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری امکانات این خودرو را تشکیل می دهند.

براساس آن چه از مدیران و مسئولان آرین موتور شنیده ایم، این خودرو با قیمت تقریبی دو میلیارد و 300 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که حدود 900 میلیون تومان گران تر از مدل ساده خواهد بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ بارسلونا مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند هیبریدی تازه بازار با قیمت 2 میلیاردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند هیبریدی تازه بازار با قیمت 2 میلیاردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید