شرایط نامناسب ملوانان در کمتر از 40 روز تا شروع لیگ یک، وقتی متقاضیان شرایط خرید باشگاه را نمی پذیرند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی شرایط بسیار بدی را تجربه می نماید و هنوز از مدیر و مالک این باشگاه رونمایی نشده است.

شرایط نامناسب ملوانان در کمتر از 40 روز تا شروع لیگ یک، وقتی متقاضیان شرایط خرید باشگاه را نمی پذیرند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، باشگاه ملوان بندر انزلی در ماه های اخیر شرایط نامشخصی داشته و مالک این باشگاه هنوز شناخته نشده است. با وجود انتخاب بهمن صالح نیا به عنوان سرپرست باشگاه ملوان، او امور باشگاه را پس از مدتی پیگیری نکرد و باشگاه ملوان هنوز مدیری ندارد. در عین حال مدیران ورزشی و غیرورزشی استان گیلان هم مشغول آنالیز متقاضیان خرید امتیاز باشگاه ملوان هستند.

شروط مسئولان استانی برای متقاضیان خرید ملوان، حل کردن پرونده شکایت دراگان اسکوچیچ و پاشنکو به فیفا با پرداخت بخشی از مطالبات آنها و نیز باز کردن پنجره نقل وانتقالاتی باشگاه است، اما تاکنون کسی این شروط را نپذیرفته. در صورتی که هیچ باشگاهی حاضر به انجام این تعهد نگردد، مدیران استان گیلان امیدوارند تمام امتیاز باشگاه ملوان یا بخشی از آن را به نیروی دریایی واگذار نمایند.

رمضانی، رئیس هیئت فوتبال انزلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بارسلونا در این باره گفت: نیروی دریایی موافق در اختیار دریافت باشگاه ملوان و پرداخت هزینه های جاری تیم است، اما پرداخت بدهی های باشگاه را قبول ندارد. البته اگر مالک جدید باشگاه انتخاب گردد، نیروی دریایی می تواند 30 درصد از سهام را در اختیار داشته باشد و بازیکنان سرباز و نیز زیرساخت های ورزشی خود را در اختیار تیم ملوان قرار دهد.

مشکل دیگر باشگاه ملوان، پرداخت مطالبات اسکوچیچ است. سرمربی سابق ملوانان حدود یک ماه پیش نامه ای درباره پرداخت مطالباتش به باشگاه ملوان بندر انزلی ارسال و مسئولان این باشگاه را به پیگیری مطالباتش به وسیله فیفا تهدید کرد. در صورت رخ دادن این اتفاق، ممکن است به دلیل کسر شش امتیاز از ملوان در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال، ملوانان این فصل به سقوط به لیگ دسته دوم محکوم شوند. ملوان 60 هزار دلار به اسکوچیچ بدهکار است که ممکن است فیفا علاوه بر آن، ملوانان را جریمه کند.

همچنین قرار بود تمرینات تیم ملوان بندر انزلی با حضور محمد احمدزاده و پژمان نوری شروع گردد که به دلیل وضعیت نامشخص مالکیت و مدیریت باشگاه ملوان، این اتفاق رخ نداد. آب ساختمان باشگاه ملوان هم به دلیل بدهی های باشگاه قطع است! ملوان در حالی با این مسائل روبرو است که لیگ دسته اول از روز 14 مرداد (حدود 40 روز دیگر) شروع می گردد و قوی سپید انزلی همچنان شرایط مبهمی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرایط نامناسب ملوانان در کمتر از 40 روز تا شروع لیگ یک، وقتی متقاضیان شرایط خرید باشگاه را نمی پذیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامناسب ملوانان در کمتر از 40 روز تا شروع لیگ یک، وقتی متقاضیان شرایط خرید باشگاه را نمی پذیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید