صدری: مراحل انتقال پول کالدرون شروع شده است، برایم فرقی نمی کند یک ساعت مدیر باشم یا یک سال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت مراحل انتقال پول مطالبات گابریل کالدرون به حساب این مربی شروع شده است.

صدری: مراحل انتقال پول کالدرون شروع شده است، برایم فرقی نمی کند یک ساعت مدیر باشم یا یک سال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سید مجید صدری در گفت وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مراحل انتقال پول گابریل کالدرون و دستیار وی از باشگاه شروع شد و تا تسویه بدهی باشگاه و اجرای حکم فیفا به منظور باز شدن پنجره جابجایی ادامه پیدا خواهد نمود.

وی ادامه داد: منتظر دریافت مجوزهای قانونی بودیم که زمان بر بود و با پیگیری های اجرا شده، این مهم محقق شد. حالا به اطلاع طرفداران عزیز و رسانه های محترم می رسانم؛ انتقال پول در حال اجرا است. به محض نشستن تمام مبالغ واریزی به حساب ایشان، اسناد مربوطه برای فیفا ارسال خواهد شد تا نسبت به باز شدن پنجره جابجایی اقدام گردد.

صدری با تشکر ویژه از یحیی گل محمدی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم گفت: اعضای تیم با وجود تمام مسائل کوشش می نمایند که به امید خدا ششمین قهرمانی به دست بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به دغدغه طرفداران و پیگیری رسانه ها درباره شرایط مدیرعاملی پرسپولیس اعلام کرد: در حال حاضر بنده به عنوان سرپرست قانونی باشگاه که تمام اختیارات را دارد، در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و طرفداران هستم. حتی اگر یک روز از مسوولیت من به جای مانده باشد، آن چه که برای پرسپولیس لازم و در توانم باشد، انجام خواهم داد. در حال حاضر هم بیش از یک ماه از مدت سه ماهه سرپرستی من به جای مانده است. طرفداران مطمئن باشند، برای من در انجام مسئولیت هایی که دارم، فرقی بین یک ساعت و یک ماه و یک سال نیست. به ویژه که درباره پرسپولیس صحبت می کنیم.

صدری گفت: برخی از دوستان و طرفداران هم در روزهای گذشته، روی مساله مدیریتی حساس بوده اند. امیدواریم و خواهش می کنیم اجازه بدهند با توجه به این که امور باشگاه در حال اجرا است، وزارت ورزش و جوانان با صبر و حوصله کار را دنبال کند. ما هم با وجود تمام مسائلی که وجود دارد در خدمت باشگاه و طرفداران بوده و هستیم.

وی گفت: در این مدت کوتاه وزیر حامی ما بوده و برخی هجمه ها علیه وزارتخانه و سجادی، وزیر ورزش و جوانان برای ایجاد حاشیه است و این که پرسپولیس را از هدف اصلی اش که قهرمانی است دور نمایند و اگر هم اشکالی وجود دارد باید با هم تا برطرف مشکل کوشش کنیم.

صدری گفت: از زمان حضور در پرسپولیس بین 60 تا 70 میلیارد تومان را به وسیله دوستانی که به بنده و پرسپولیس محبت داشته اند تامین نموده ایم که اینها بدون بهره است و محل باز پرداخت آن از پاداش آسیایی و به محض دریافت آن خواهد بود.

صدری بعلاوه درباره موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه ها و جلسه ای که امروز (چهارشنبه) در این ارتباط برگزار گردید، توضیح داد: ما همچنان اعلام می کنیم اگر تصمیم این باشد که اجرای تبلیغات محیطی به هر باشگاه واگذار گردد برای آن اعلام آمادگی و استقبال می کنیم. البته یادآوری می کنیم رقم های اعلام شده از سوی برخی باشگاه ها با ارقام واقعی و برآوردهای موجود فاصله دارد.

سرپرست پرسپولیس گفت: تبلیغات محیطی برای همه باشگاه ها است و ما هم به طور جدی در پی آن هستیم. امروز هم در جلسه ای که با آقای عزیزی خادم داشتیم به صراحت در این باره صحبت شد. قرار بر تشکیل کمیته ای برای تبلیغات محیطی شد. در جریان جلسه رقم هایی هم مطرح شد که در وهله اول باید ببینیم طرف مقابل اصلا این توانایی را دارد یا نه و آیا قیمت هایی که مطرح می گردد با ارقام واقعی همخوانی و مطابقت خواهد داشت یا خیر؟

رییس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: طرفداران خبرهای مختلفی را از این طرف و آن طرف می شنوند که ممکن است آنها را ملتهب، سردرگم یا پریشان کند. طرفداران ملتهب شوند، پرسپولیس هم چنین خواهد شد. در نتیجه آرامش و تمرکز خود را از دست می دهد. این چیزی نیست که به سود پرسپولیس باشد. چه در زمین و چه در خارج از زمین. ما می خواهیم ششمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم. همه می دانیم کار آسانی نخواهد بود. همه می دانیم که اگر پشت هم نباشیم و حاشیه ها زیاد باشد این اتفاق روی نخواهد داد. ما هر خبری را به وسیله رسانه رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهیم کرد. ضروری است از اعضای تیم اعم از کادر فنی و تک تک بازیکنان نیز نهایت حمایت صورت بگیرد. طبیعی است که برخی در پی ایجاد بی ثباتی در هر بخشی از کار باشند و همه ما در هر جایگاهی باید مراقب این مساله باشیم. کار آسانی نیست ولی پرسپولیسی ها قبلا این مهم را انجام داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صدری: مراحل انتقال پول کالدرون شروع شده است، برایم فرقی نمی کند یک ساعت مدیر باشم یا یک سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: مراحل انتقال پول کالدرون شروع شده است، برایم فرقی نمی کند یک ساعت مدیر باشم یا یک سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید