علت مسدود شدن خیابان شریعتی تهران چیست؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت مسدود شدن خیابان شریعتی را احتمال وقوع حادثه در یک طرح ساختمانی گفت.

علت مسدود شدن خیابان شریعتی تهران چیست؟

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی گفت: ساعت 8:40 صبح امروز حادثه احتمال سقوط جرثقیل تاور کرین در جهت شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به میرداماد به آتش نشانی اعلام شد که بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در یک طرح ساختمانی 2 دستگاه جرثقیل تاور کرین (برج ساز) مشغول به کار بود که یکی از این جرثقیل ها در ارتفاع بالاتر از قسمت اتصال عمودی و افقی در قسمت زیر اتاقک اپراتور جرثقیل دچار نقص شد و آتش نشانان وارد عملیات شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه احتمال سقوط این جرثقیل وجود دارد اظهارداشت: محل از حضور ساکنان تخلیه شد تا نگران از وقوع حادثه مرگبار نباشند و آتش نشانان همچنان مشغول عملیات مهار و جلوگیری از سقوط این جرثقیل سنگین هستند.

بنا بر مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، محدودیت کامل در خیابان شریعتی (شمال به جنوب) به صورت کامل از خیابان ظفر از طریق پلیس راهور تهران بزرگ به علت احتمال سقوط جرثقیل ثابت اجرا شده است.

جرثقیل مذکور در محدوده خیابان شریعتی نبش خیابان فلسفی مشغول کار بوده است. این محدودیت در جهت جنوب به شمال خیابان شریعتی از تقاطع میرداماد نیز اعمال شده است.

پلیس راهور از رانندگان خواسته از محور مذکور برای تردد استفاده نکنند و از جهت های جایگزین مانند خیابان ولیعصر (عج)، بلوار آفریقا و خیابان پاسداران استفاده کنند.

منبع: فرارو

به "علت مسدود شدن خیابان شریعتی تهران چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت مسدود شدن خیابان شریعتی تهران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید