فورتنایت ویرایشگر آنریل انجین 5 را دریافت خواهد نمود؛ درآمدزایی با فراوری محتوا

به گزارش وبلاگ بارسلونا، به نظر می رسد که اپیک گیمز میخواهد با عرضه ویرایشگر آنریل انجین 5 برای بازی فورتنایت، خلاقیت کاربران خود را به طرز چشمگیری ارتقا دهد.

فورتنایت ویرایشگر آنریل انجین 5 را دریافت خواهد نمود؛ درآمدزایی با فراوری محتوا

تیم سویینی، مدیر عامل شرکت اپیک گیمز، در مصاحبه با مجله Fast Company اعلام کرد که تقریبا نیمی از زمان بازیکنان در بازی بتل رویال فورتنایت، صرف تجربه محتوای ساخته شده از طریق سایر کاربران می گردد و اپیک می خواهد این تجربه را از طریق ویرایشگر آنریل انجین 5 و توانایی کسب عایدی از محتوای ساخته شده، کامل تر کند. او گفت:

لازم به ذکر است که در حال حاضر فورتنایت از بخش Creative mode بهره می برد که در آن می توانید جزیره بازی یا مینی گیم های مدنظر خود را با استفاده از قابلیت های مختلفی که از طریق اپیک قرار داده شده، طراحی کنید، اما همکاری با برندها و کسب عایدی از محتوا همچنان از طریق خود کمپانی کنترل می گردد.

به نظر می رسد هدف اپیک گیمز این است که فورتنایت را به پلتفرمی شبیه به استیم یا اپ استور تبدیل کند، به طوری که با بازی های دیگری مانند روبلاکس مقایسه گردد. اثری که در عین رایگان بودن، شامل محتوای ساخته شده از طریق بازیکن می گردد که می توان با پول واقعی آن ها را خرید و یا محتوای خود را به فروش رساند. سویینی در ادامه اضافه نمود:

فورتنایت تا به امروز بارها از ایده قرار دادن رویدادهای دنیای واقعی در یک فضای آنلاین مشترک استفاده نموده است. همکاری های بی شماری با آی پی های پرفروش سینمایی و رویدادهایی مانند کنسرت خوانندگان مشهور، تأییدی بر این موضوع هستند و داشتن نوعی اقتصاد خاص فقط آن را تقویت می نماید. از طرفی با ورود اپیک گیمز به دنیای متاورس، این ایده کسب عایدی از محتوای ساخته شده در بازی از طریق آنریل انجین چندان دور از انتظار نبود.

لازم به ذکر است نسخه پنجم آنریل انجین در ماه آوریل منتشر شده و توسعه دهندگان در حال اجرا کارهای بسیار چشمگیری با آن هستند. به تازگی فردی به نام لورنزو دراگو به تنهایی دمویی از یک ایستگاه قطار ژاپنی خلق نموده که تشخیص آن از واقعیت سخت است.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ

به "فورتنایت ویرایشگر آنریل انجین 5 را دریافت خواهد نمود؛ درآمدزایی با فراوری محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فورتنایت ویرایشگر آنریل انجین 5 را دریافت خواهد نمود؛ درآمدزایی با فراوری محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید