فیلم نو نولان درباره جنگ جهانی دوم و بمب اتم خواهد بود

به گزارش وبلاگ بارسلونا، فیلم نو نولان به زندگی رابرت اوپنهایمر، فیزیکدان نظری آمریکایی می پردازد. تحقیقات اوپنهایمر در پروژه منهتن منجر به ساخت اولین بمب اتمی در زمان جنگ جهانی دوم شد.

فیلم نو نولان درباره جنگ جهانی دوم و بمب اتم خواهد بود

کریستوفر نولان در سال 2017 با فیلم دانکرک به سراغ تصویرگری عملیات تخلیه نیروهای بریتانیا، فرانسه و بلژیک از شهر دانکرک فرانسه در جنگ جهانی دوم رفت و سعی کرد قسمتی از مرگبارترین درگیری نظامی تاریخ را به شکلی بدیع و آخرالزمانی روایت کند. دانکرک جزء فیلم های محبوب نولان نیست، اما این کارگردان پنجاه ویک ساله بریتانیایی میخواهد دوباره به جنگ جهانی دوم بازگردد و بخشی از زندگی رابرت اوپنهایمر، خالق بمب اتم را روایت کند.

طی سال های اخیر کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند و تمام فیلم های نو او به وسیله این کمپانی تهیه و پخش شده اند، اما اینطور که پیداست فیلم نو نولان به وسیله یونیورسال پیکچرز پخش خواهد شد. اختلافات این کارگردان نامزد اسکار و برادران وانر از آنجایی شروع شد که استودیو برادران وانر در سال 2020 تصمیم گرفت در پی دنیاگیری کروناویروس تمام فیلم هایش تا انتها سال 2021 را همزمان با اکران در سالن های سینما به وسیله سرویس آنلاین HBO مکس هم در دسترس سینمادوستان قرار دهد. کارگردان های بسیاری از جمله دنی ویلنوو و نولان به این تصمیم اعتراض کردند و اینطور که پیداست، پافشاری برادران وارنر بر سیاست های اقتصادی شان سبب شده همکاری نوزده ساله آن ها با کریستوفر نولان انتها یابد.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی در مورد داستان، بازیگران و عوامل پشت صحنه دوازدهمین ساخته کریستوفر نولان وجود دارد، اما بر اساس گزارش ددلاین کیلین مورفی که پیش از این در دو فیلم تلقین و دانکرک با نولان همکاری داشته، یکی از بازیگران اصلی فیلم نو او خواهد بود. انتظار داریم همچون سایر فیلم های نولان بازیگران سرشناس و گران قیمتی هم در این فیلم ایفای نقش نمایند.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ

به "فیلم نو نولان درباره جنگ جهانی دوم و بمب اتم خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم نو نولان درباره جنگ جهانی دوم و بمب اتم خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید