لو رفتن کراش نیوشا ضیغمی به آقای بازیگر خاص!

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران:مخاطبان نیوشا ضیغمی در لایو اینستاگرامی اش پرسش جالبی درباره کراش او مطرح کردند که جواب جالبتر نیوشا ضیغمی را به همراه داشت او گفت روی خسرو شکیبایی کراش داشت!

لو رفتن کراش نیوشا ضیغمی به آقای بازیگر خاص!

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است . نیوشا ضیغمی درباره علاقه اش به خسرو شکیبایی توضیح داد . نیوشا ضیغمی در لایو اینستاگرام در این باره توضیحاتی داد . نیوشا ضیغمی در پاسخ به این سوال گفت در دوران نوجوانی علاقه شدیدی به مرحوم خسرو شکیبایی داشته است. نیوشا ضیغمی از 17 سالگی با فروش ماشین اهدایی پدرش تجارت را تجربه کرد و حالا با فعالیت در چند حوزه اقتصادی درآمدی به نظر بیشتر از دستمزدهای بازیگری اش دارد. ضیغمی در گفتگویی از دغدغه های اقتصادی اش می گوید.

فعالیت اقتصادیتان از چه زمانی شروع شد؟

من خیلی پیش از اینکه ازدواج کنم شروع کردم به کار اقتصادی. دقیقاً 17 سالم بود. پدرم برایم یک پراید خریده بود. همان موقع با خودم فکر کردم خب ماشین که بعد از یک مدتی از بین می رود بهتر است خانه بخرم.

با پدرم ماشین را فروختیم، من پولش را بانک مسکن گذاشتم یک سال بعد وام را گرفتم و با آن خانه خریدم. پدرم باورش نمی شد که دختری به این سن و سال این کار را بکند. بعد در همان دوران دانشجویی شروع کردم به کارهای اقتصادی.

بعد هم که وارد کار زیبایی شدید.

راستش من مراجع یک سالن زیبایی بودم تا اینکه خانم دکتری که آنجا کار می کرد پیشنهاد داد سرمایه از من و کار از او تا باهم این کار را شروع کنیم خب من اصلاً ذهنیتی در مورد اینکار نداشتم اما چون ریسک را دوست دارم شروع کردم و کم کم به اصول کار هم وارد شدم. اما بعد به مشکل اساسی خوردیم و من دیگر با این خانم دکتر متقلب کار نمی کنم.

یک سال اول همکاری ما خوب بود تا اینکه متوجه شدم این خانم دکتر کارهای خلاف قانون را انجام می دهد. مثلا موادی را به مشتری می گفت آلمانی است اما به جای آن چینی استفاده می کرد. یا اینکه ما پول مواد را می دادیم که آن مواد ناخالصی داشت و حتی می توانست به پوست فرد آسیب برساند.

به همین دلیل بعد از تذکرات مداوم هیچ تغییری انجام نشد و من تصمیم گرفتم ادامه کار را با این خانم متوقف کنم و به صورت مستقل ادامه دهم که این را هم اعلام کردم. اما همچنان این خانم دکتر درصدد است نشان دهد همکاری ما باهم ادامه دارد. می دانید چیزی که من را ناراحت کرد کاری بود که در عین بی اخلاقی این خانم انجام می داد.

من سعی می کنم به مردم احترام بگذارم و بسیار نسبت به رفتارهایی که دارم به مردم متعهدم. به هرحال من برای افرادی به نام یک بازیگر الگو هستم. بنابراین فکر می کنم که کمک می کند به اینکه پیروز عمل کنم چون اگر اینطور نبود در تمام دنیا از چهره بازیگران برای تبلیغات تجاری استفاده نمی کردند.

نام من هم به نام کسی که بازیگر است به بالارفتن پیروزیت اقتصادی کمک می کند. مثلا در فلان کشور عکس جورج کلونی را برای تبلیغ ساعت استفاده می کنند و اثر چهره بازیگران در فروش و پیروزیت تبلیغاتی ثابت شده است که یک کمپانی بزرگ پول کلانی به یک بازیگر می دهد تا برای او تبلیغ کند و حالا ما در چارچوب بین المللی هیچیم ولی این دیگر مسئله ای شخصی است که من بازیگر برای کاری که برای خودم است از نامم استفاده کنم.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا

به "لو رفتن کراش نیوشا ضیغمی به آقای بازیگر خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن کراش نیوشا ضیغمی به آقای بازیگر خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید