ماموریت باز لایتیر برای بازگشت به خانه

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از زومجی، پیکسار و دیزنی امروز این تریلر را با نام Special Look منتشر نموده اند که بیشتر تصاویر آن را در تریلرهای قبلی انیمیشن لایتیر دیده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر بیشتری از اتفاقات این انیمیشن مورد انتظار تابستان سال جاری است که دید بهتری از گذشته نسخه واقعی باز لایتیر و ماموریتش را ارائه می دهد.

ماموریت باز لایتیر برای بازگشت به خانه

مدتی پیش دیزنی 30 دقیقه ابتدایی انیمیشن Lightyear را در سینماکان پخش کرد که منتقدان و دیدنگران به تمجید و تحسین آن پرداخته و گفته اند که بی صبرانه منتظر دیدن نسخه کامل این انیمیشن هستند. علاوه بر تریلر، پیکسار و دیزنی پوستر نوی از انیمیشن Lightyear را نیز منتشر نموده اند.

انیمیشن Lightyear قرار است منشا داستانی باز لایتیر افسانه ای را دنبال کند که این تکاور فضایی به همراه فرمانده و خدمه اش در یک سیاره دیگر که 4.2 میلیون سال نوری با زمین فاصله دارد، حضور دارند. زمانی که لایتیر کوشش می نماید تا راهی برای بازگشت به خانه ازطریق فضا و زمان پیدا کند، به او گروهی از افراد جاه طلب و یک گربه رباتی مجذوب نماینده می پیوندند. حالا با ورود زورگ و ارتشی از ربات های بی رحم فضایی، همه چیز پیچیده تر می گردد و لایتیر و گروهش باید با او مقابله نمایند.

نوترین مطالب

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

جشن ها، جشنواره ها و رویدادهای ژوئن 2022 در کانادا (قسمت…

نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر نو این انیمیشن

انتشار اولین تریلر فیلم پینوکیو با بازی تام هنکس

آنگوس مک لین، کارگردان انیمیشن های کوتاهی چون انیمیشن BURN-E، انیمیشن Toy Story Toons: Small Fry و Toy Story of Terror! به همراه دستیار کارگردان انیمیشن Finding Dory، وظیفه کارگردانی انیمیشن Lightyear را بر عهده دارد. بعلاوه وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن لایتیر بر عهده پیت داکتر، کارگردان برنده 3 جایزه اسکار که کارگردانی انیمیشن هایی چون انیمیشن Monsters Inc، انیمیشن Up، انیمیشن Inside Out و انیمیشن Soul را بر عهده داشته، بوده است.

انیمیشن Lightyear برای اکران در تاریخ 17 ژوئن (27 خرداد) برنامه ریزی شده است. کریس ایوانز در نقش باز لایتیر، کیکه پالمر، تایکا وایتیتی، پیتر سون (در نقش ساکس گربه رباتی)، جیمز برولین (پدر جاش برولین)، دیل سولز، اوزو ادوبا، مری مک دونالد لوئیس، افرن رامیرز و ایسایا ویتلک جونیور، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Lightyear حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته اند.

https://khabarcanada.ca/wp-content/uploads/2022/05/c777ad8f9a51f173bbd9f22525e0a74944688811-480p.mp4

منبع: خبرکانادا

به "ماموریت باز لایتیر برای بازگشت به خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت باز لایتیر برای بازگشت به خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید