مرکز خرید جواهر ؛ بزرگترین مرکز خرید استانبول

به گزارش وبلاگ بارسلونا، معرفی مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول(Istanbul Cevahir) که با عنوان فرهنگ شیشلی(Şişli Kültür) و مرکز تجاری(Ticaret Merkezi) نیز شناخته می گردد، به عنوان بزرگترین مرکز خرید در مرکز شهر، 365 روز سال را به مشتریان خود سرویس می دهد و به آن ها گزینه های خرید با کیفیت و در سطح جهانی ارائه می دهد.

مرکز خرید جواهر ؛ بزرگترین مرکز خرید استانبول

از آنجایی که جواهر مال به عنوان یکی از سمبل های استانبول شناخته می گردد، علاوه بر اینکه مکانی لذت بخش برای مردم استانبول محسوب می گردد، گردشگران بسیاری را هم به سوی خود جذب می نماید.

مرکز خرید جواهر استانبول در خیابان بویوک دره در منطقه شیشلی واقع شده است. این مرکز خرید در 15 اکتبر 2005 افتتاح شدو بین سال های 2005 تا 2011 بزرگترین مرکز خرید اروپا و دومین مرکز خرید بزرگ دنیا بود.

این مرکز خرید در زمینی به مساحت 62.475 متر مربع ساخته شد. بیش از 200 مغازه در این مرکز خرید 6 طبقه وجود دارد، انواع متنوعی از اجناس از برندهای مختلف در این مغازه ها به فروش می رسند. برندهای مشهوری چون دوروتی پرکینز(Dorothy Perkins)، بنتون(Benetton)، اسپریت(Esprit)، زارا(Zara)، آدیداس(Adidas)، داکرز(Dockers)، لی وایز(Levis)، ریبوک(Reebok)، کانورس(Converse)، گس(Guess)، ناین وست(Nine West) و استار باکس (Starbucks)، در این مرکز خرید مشغول فعالیت هستند. جواهر مال با داشتن رستوران ها و کافه های متنوع، غذاهای متنوع و از سراسر دنیا را در اختیار همه قرار می دهد و همین، دلیل دیگری برای محبوبیت این مرکز خرید است.

بزرگترین مرکز سرگرمی و تفریحی سرپوشیده ترکیه، زمین بازی برای بچه ها، بازی های هیجان انگیز متنوع، یک سالن بولینگ، 12 سینما، و یک سینمای خصوصی برای بچه ها نیز در جواهر استانبول واقع شده است.

مساحت پارکینگ این مرکز خرید 71000 متر مربع می باشد و ظرفیت 2500 ماشین را دارد.

جواهر استانبول نه تنها یک مرکز خرید است، بلکه برجسته ترین مرکز سرگرمی، مد، غذا، فرهنگ و زندگی اجتماعی زیر یک سقف است.

به گفته مردم ترکیه جواهر استانبول است، استانبول جواهر.

هتل های نزدیک به مرکز خرید جواهر استانبول

Istanbul Marriott Hotel Sisli

Radisson Blu Hotel Istanbul Sisli

The Marmara Sisli

Grand Aras Hotel & Suites

My Bade Hotel

Belle Maison Serviced Residence

VVR Hotel

برای رزرو اتاق در دیگر هتل های استانبول می توانید به سایت وبلاگ بارسلونا مراجعه کنید و به جستجوی هتل مورد نظر خود بپردازید و به وسیله سیستم آنلاین رزرو هتل وبلاگ بارسلونا، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین برای خرید بلیط هواپیما استانبول نیز می توانید با مراجعه به سایت وبلاگ بارسلونا و به وسیله آنلاین اقدام کنید. در صورت احتیاج می توانید با مشاورین ما در وبلاگ بارسلونا تماس بگیرید. مشاورین وبلاگ بارسلونا به صورت 24 ساعته جوابگوی شما عزیزان خواهند بود.

منبع: فلای تودی

به "مرکز خرید جواهر ؛ بزرگترین مرکز خرید استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید جواهر ؛ بزرگترین مرکز خرید استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید