معرفی برندگان مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم

به گزارش وبلاگ بارسلونا، نخستین دوره مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم عصر پنجشنبه در جزیره قشم با معرفی برندگان پایان یافت.

معرفی برندگان مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم

اولین دوره مسابقات با ارزیابی مهارت نقشه خوانی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برگزار شد. 64 شرکت کننده 180 کیلومتر از جهت رالی را در جزیره قشم با هدف مهارت سنجی و رعایت قوانین طی کردند.

هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی میزبان شرکت کنندگان نخستین دوره از ایت مسابقات بود.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس یکی از مهمترین جزایر برای برگزاری مسابقات بین المللی و منطقه ای به حساب می آید. شرایط جغرافیایی، تلفیق محیط سنتی و نوین در کنار جاده های مناسب با مناظر زیبای ساحلی در کنار خلیج فارس جزو گزینه های پر طرفدار ورزشکاران است.

در این دوره از رقابت ها با حضور مرتضی شیخ زاده معاونت گردشگری منطقه آزاد قشم، جلیل حق گویان رئیس ورزش و جوانا منطقه آزاد قشم و جاد فیضی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم به نفرات اول تا دوازدهم هدایایی اهدا شد.

خانم پریچهر حقیقی به عنوان راننده و آقای آرش ایرانمنش به عنوان نقشه خوان با شش پوئن منفی به مقام نخست دست یافتند. همچنین علی قهرمانی به عنوان راننده و فرزانه پورشمسی به عنوان نقشه خوان با 28 پوئن منفی مقام دوم را کسب کردند. توماج گرئی به عنوان راننده و سارا بهادری به عنوان نقشه خوان با 37 پوئن منفی در جای سوم قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معرفی برندگان مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برندگان مسابقات اتومبیلرانی رالی خانواده جام منطقه آزاد قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید