مقیمی: تحقق دانشگاه کارآفرین با جهاد علمی و رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سرپرست دانشگاه تهران گفت: در این دانشگاه منظره جدیدی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی ترسیم شده است.

مقیمی: تحقق دانشگاه کارآفرین با جهاد علمی و رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ بارسلونا، محمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران در آیین شروع سال تحصیلی نو که صبح امروز با حضور رییس جمهور و جمعی از مسئولان و مدیران وزارتخانه های علوم و بهداشت برگزار گردید، گفت: در دوره نو مدیریت مبتنی بر مفروضات گام دوم انقلاب اسلامی چشم اندازی را ترسیم کردیم، جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی.

مقیمی گفت: برای اینکه خروجی های کارآفرین داشته باشیم در ابتدا باید کلیه فرآیند های آموزشی، اداری، پژوهشی و فعالیت های معطوف به کارآفرینی را بازنگری کنیم و مرحله جذب اعضای هیئت علمی و حتی کارکنان را به خوبی پشت سر گذاریم لذا در حال تشکیل برای ایجاد کارگروهی بدین منظور هستیم.

سرپرست دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه باید درخدمت جامعه باشد، بیان کرد: بایددانشگاه برای پاسخگویی به احتیاج ها مسئولیت پذیری اجتماعی داشته باشد و هیئت های علمی مسائل و مسائل را رصد نموده و برای آن ها چاره اندیشی نمایند.

وی ادامه داد: مسائل آب، کشاورزی، مسائل زیست محیطی، چابک سازی دولت، تامین منابع اقتصادی دولت، نظام اقتصادیاتی و ... به عزم ملی احتیاج دارد و دانشگاه تهران برای پاسخگویی به این ابرچالش ها آمادگی کامل دارد. درحقیق دانشگاهیان آمادگی دارند که با سبک مدیریت جهادی اکنون برای تحقق اهداف گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مقیمی: تحقق دانشگاه کارآفرین با جهاد علمی و رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقیمی: تحقق دانشگاه کارآفرین با جهاد علمی و رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید