نخستین آمار از تلفات آشوب های آمریکا ، 10 کشته با شلیک گلوله

به گزارش وبلاگ بارسلونا، دست کم 10 نفر که بیشتر آنها در گروه سنی زیر 30 سال هستند، در آشوب ها و اعتراض های یک هفته اخیر آمریکا به قتل جورج فلوید جان خود را از دست داده اند.

نخستین آمار از تلفات آشوب های آمریکا ، 10 کشته با شلیک گلوله

به گزارش وبلاگ بارسلونا، ایتالیا کلی 22 ساله و یک قربانی که هنوز هویت او تایید نشده، روز یکشنبه در ناآرامی های دانپورت در ایالت آیوا به ضرب گلوله کشته شدند. دیوید مک ایتی 53 ساله هم که صاحب یک کسب و کار باربیکیو در لویی ویل کنتاکی است، روز دوشنبه هدف گلوله پلیس قرار گرفت و جان داد.

پاتریک آندروود 53 ساله که محافظ امنیتی ساختمانی در کالیفرنیا بود، با گلوله ای که از یک خودرو شلیک شد جان سپرد. دو نفر هم که هنوز شناسایی نشده اند، در ناآرامی های سیسرو نزدیک شیکاگو گلوله خوردند. مالک سفیدپوست یک بار در منطقه اوماها با یک جوان سیاهپوست به نام جیمز اسکرلاک شلیک کرد و او را به قتل رساند. این مرد مدعی است از در دفاع از خودش دست به چنین کاری زده است.

کریس بیتی 38 ساله که پیش تر در دانشگاه ایندیانا فوتبال آمریکایی بازی می کرد، اواخر روز شنبه در تیراندازی ایندیاناپلیس جان خود را از دست داد. چند ساعت بعد در همین شهر نوبت به دوریان مورل رسید که هدف گلوله قرار بگیرد. صبح شنبه مردی ناشناس زیر چرخ های کامیون رفت و جان سپرد و پسری 19 ساله هم در دیترویت هدف تیرهایی قرار گرفت که روز جمعه از یک خودرو شلیک شده بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "نخستین آمار از تلفات آشوب های آمریکا ، 10 کشته با شلیک گلوله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین آمار از تلفات آشوب های آمریکا ، 10 کشته با شلیک گلوله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید