نسخه جدید ترامپ برای درمان کرونا این بار با تزریق مواد ضدعفونی کننده

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد داد برای درمان بیماران کرونایی به آنها مواد ضدعفونی کننده ترزیق گردد که با واکنش متخصصان روبرو شد.

نسخه جدید ترامپ برای درمان کرونا این بار با تزریق مواد ضدعفونی کننده

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بارسلونا، دونالد ترامپ این پیشنهاد را پس از آن عنوان کرد که بیل برایان مدیر بخش علوم و فناوری در وزارت امنیت داخلی گزارشی از یک تحقیقات ارائه کرد که بر اساس آن ویروس کرونا به مدت زیاد در محیط گرم و مرطوب زنده نمی ماند.

به گزارش ان بی سی نیوز پس از ارائه این گزارش توسط بیل برایان، دونالد ترامپ پیشنهاد داد تا با تاباندن نور و گرما بر بدن بیماران کرونایى و یا تزریق ماده ضدعفونى نماینده آنها را درمان نمایند.

رئیس جمهور آمریکا معین نکرد که چه نوع مواد ضدعفونی نماینده را توصیه می نماید.

این اظهارات ترامپ بلافاصله با واکنش متخصصان روبرو شد. دکتر وین گوپتا متخصص ریه و کارشناس بهداشت جهانی گفت: پیشنهاد ترزیق یا مصرف هرگونه محصول پاک نماینده به بدن غیرمسئولانه و خطرناک است. زمانی که مردم می خواهند خود را بکشند از این شیوه استفاده می نمایند.

همچنین دکتر استفن هان مدیر سازمان غذا و دارو دولت فدرال آمریکا بلافاصله به حرف های ترامپ واکنش نشان داد و درخواست کرد مردم چنین کاری ننمایند.

رئیس جمهور آمریکا چندین بار توصیه های پزشکی از جمله استفاده از هیدروکسی کلروکینبرای درمان کرونا نموده است اما مقامات پزشکی درباره استفاده از این شیوه هشدار داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نسخه جدید ترامپ برای درمان کرونا این بار با تزریق مواد ضدعفونی کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جدید ترامپ برای درمان کرونا این بار با تزریق مواد ضدعفونی کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید