هتل ترنج کیش؛ هتلی هماهنگ با اکوسیستم منطقه

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کیش گردشگری ترین جزیره ایران است و به عقیده بعضی از فعالان حوزه گردشگری می تواند در جذب گردشگر از دبی هم قوی تر باشد. در 3 ماهه آخر سال 94 در بخش شمالی این جزیره هتلی افتتاح شد که مانند هتل های مالدیو روی آب بنا شده است و میهمانان این هتل شب هایی آرام روی آب های خلیج فارس در اتاق خود سپری می نمایند. هتل ترنج کیش هماهنگ با اکو سیسیتم منطقه ساخته شده است. در این مقاله از خبرنگاران با این هتل بیشتر آشننا خواهید شد.

هتل ترنج کیش؛ هتلی هماهنگ با اکوسیستم منطقه

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در شمال غربی جزیره کیش (در خلیج فارس) در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع شده است. این مجموعه در دو فاز تعریف شده است که فاز اول هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) و همچنین رستوران ساحلی، کافی شاپ، فست فود ساحلی، رستوران عظیم خورشید بر روی آب با کف شیشه ای، رستوران فرنگی بر روی دریا ، رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج فارس است.

دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه در حال ساخت است و مصالح استفاده شده در ساخت آنها و همچنین هتل ترنج استاندارد و بی ضرر برای اکوسیستم است. اگر عکس های هوایی بخش دریایی هتل را ببینید، متوجه می شوید که نحوه قرار دریافت واحدها شکل هتل ترنج کیش را ساخته اند. رفت و آمد به بخش های مختلف هتل با اسکله های چوبی که ساخته شده، انجام می گیرد.

در هتل آبی ترنج واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP 2 خوابه هستند. برای رفاه حال مهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای حمل چمدان ها و وسایل خود هم با مشکل روبرو نخواهید شد.

منبع: https://www.pintapin.com/

منبع: جاده های سبز

به "هتل ترنج کیش؛ هتلی هماهنگ با اکوسیستم منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ترنج کیش؛ هتلی هماهنگ با اکوسیستم منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید