ورود ممنوع مدیرعامل مقابل نام طارمی و رضاییان

به گزارش وبلاگ بارسلونا، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمزمه های بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان به پرسپولیس، گفته است: درباره این دو نفر هیچ بحثی مطرح نشده است.

ورود ممنوع مدیرعامل مقابل نام طارمی و رضاییان

به گزارش وبلاگ بارسلونا ، زمزمه های احتمال بازگشت مهدی طارمی و رامین رضاییان به پرسپولیس واکنش های زیادی در صفحات اجتماعی در پی داشته است. طرفداران اغلب با یادآوری جدایی این دو بازیکن، خطاب به آن ها نوشته اند: جای هیچکس در پرسپولیس خالی نیست.

طرفداران هنوز مهدی طارمی را مسبب اصلی محرومیت پرسپولیس از حضور در رقابت ها می دانند و جدایی اش باعث شد که هرگز از سوی پرسپولیسی ها بخشیده نشود. البته خیلی از این منتقدان نسبت به بازگشت رامین رضاییان هم نگاه مثبتی ندارند و به صحبت های برانکو استناد می نمایند که بازیکنی اگر رفت یا برای پیشرفت رفته یا کنار گذاشته گردیده که در هر دو صورت دلیلی برای بازگشتش وجود ندارد.

البته حمیدرضا گرشاسبی هم در آخرین مصاحبه اش در برنامه تلویزیونی خیال منتقدان را بابت بازنگشتن مهدی طارمی و رامین رضاییان راحت نموده و گفته است: درباره این دو نفر هیچ بحثی مطرح نگردیده است. صحبت های ما با برانکو درباره همان 4 نفری است که با آن ها به تواقق رسیده ایم و قرار است بعد از خاتمه محرومیت پرسپولیس برای ما بازی نمایند. درباره طارمی باید بگویم که اشتباه چند نفر باعث این اتقاق شد و او تنها مقصر نبود. او عضوی از باشگاه پرسپولیس بوده و زمانی که در قطر بودیم به اردوی ما آمد اما بحثی درباره بازگشت او به پرسپولیس مطرح نشد.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی

به "ورود ممنوع مدیرعامل مقابل نام طارمی و رضاییان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود ممنوع مدیرعامل مقابل نام طارمی و رضاییان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید