پرسپولیس - النصر؛ یک قدم تا فینال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف نماینده عربستان سعودی می رود

پرسپولیس - النصر؛ یک قدم تا فینال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، پرسپولیس ایران و النصر عربستان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 18:30 به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس و النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کار عظیمی کرد و پیروز شد به عنوان تیم اول، راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گردد. پرسپولیس که به عنوان قهرمان ایران به طور مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، در بازی اول با نتیجه 2 بر 0 مغلوب الدحیل قطر شد و در بازی دوم نیز برابر الشارجه امارات 2-2 متوقف شد.

پس از برگزاری دوباره بازی های لیگ قهرمانان آسیا در قطر، پرسپولیس دو بازی پیاپی برابر التعاون عربستان را 1 بر 0 پیروز شد و دوباره برابر الدحیل قطر با نتیجه 1 بر 0 مغلوب گردید و در بازی آخر با پیروزی 4 بر 0 برابر الشارجه امارات جواز صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به عنوان تیم اول کسب کرد.

پرسپولیس در مجموع از 6 بازی 3 پیروزی داشت، 1 تساوی و 2 شکست و با 8 گل زده و 5 گل خورده و تفاضل گل +3 با 10 امتیاز در رده نخست نهاده شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. سرخ ها در مرحله یک هشتم نهایی به تیم گروه چهارم، یعنی السد قطر برخورد کردند و در یک بازی سنگین و پر فشار پیروز شدند با تک گل عیسی آل کثیر، شاگردان ژاوی را شکست دهند.

شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر السد راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و در این مرحله پاختاکور ازبکستان را از پیش روی برداشتند. عیسی آل کثیر با 2 گلی که زد باعث شد پرسپولیس با پیروزی برابر نماینده ازبکستان راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد. پرسپولیس برای بازی فردا هیچ محروم و مصدومی ندارد و با همه نفرات به جنگ نماینده عربستان خواهند رفت.

النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم قرار داشت. جایی که تیم های قدرتمند السد قطر، العین امارات و سپاهان ایران حضور داشتند. النصر در هفته نخست برابر السد با نتیجه 2-2 متوقف شد اما در هفته دوم با نتیجه 2 بر 1 العین امارات را شکست داد. عربستانی ها پس از کرونا در هفته سوم و چهارم با نتایج 2-0 سپاهان را شکست دادند و در هفته پنجم برابر السد قطر متوقف شدند و در هفته آخر نیز با نتیجه 1 بر 0 مغلوب العین امارات شدند.

النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر التعاون عربستان نهاده شد که 1 بر 0 پیروز شد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عربستانی ها در مرحله یک چهارم نهایی باز هم به تیمی از عربستان خوردند و این بار 2 بر 0 الاهلی را شکست دادند و به نیمه نهایی رسیدند. از مهم ترین بازیکنان النصر می توان از عبدالرزاق حمدلله و گونزالو مارتینز نام برد. باید دید که پرسپولیس ایران برابر این تیم قدرتمند عربستانی چه خواهد نمود.

یحیی گل محمدی در مورد ملاقات برابر النصر گفت: برای رسیدن به این مرحله تیم شایسته و سزاواری بودیم که به اینجا رسیدیم و می توانیم این شایستگی را در نیمه نهایی و فردا هم نشان دهیم. انگیزه های زیادی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داریم و عظیم ترین انگیزه مان هم راضی کردن هواداران است. می دانیم هواداران پرسپولیس و مردم ایران با مسائل مالی هم روبرو هستند و برد ما مقابل النصر می تواند تا حدی این مسائل را از یادشان ببرد و آن ها را راضی کند.

گل محمدی اضافه نمود: انگیزه زیاد فعلی مان که در مسابقات نشان دادیم به دلیل انرژی هواداران است و امیدوارم در نهایت مقام خوبی به دست آورده و بتوانیم قهرمان شویم. اگر این اتفاق برای اولین بار رخ دهد، می تواند سبب افتخار تک تک اعضای باشگاه و بازیکنان گردد. امیدوارم اتفاقی که دوست داریم و قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا است برای پرسپولیس بیفتد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرسپولیس - النصر؛ یک قدم تا فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - النصر؛ یک قدم تا فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید