چرا مار غول پیکر در حفره گلف پنهان شده بود؟

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بر کسی پوشیده نیست که استرالیا خانه مار های زیادی است، پیدا کردن مار ها درست زمانی که می خواهید توپ گلف خود را در سوراخ پرتاب کنید، می تواند کمی آزاردهنده باشد!

چرا مار غول پیکر در حفره گلف پنهان شده بود؟

به گزارش خبرآنلاین، این مار به وسیله بعضی خانم ها در حین بازی مشاهده شده است؛ گمان می رود که این مار برای در امان ماندن از گرمای شدید وارد سوراخ شده باشد.

در ویدئویی که از این مار در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است، نشان داده می گردد که خزنده سر خود را از سوراخ بیرون می آورد و با زبانش هوا را می چشد. با رضایت از اینکه هیچ چیز خیلی خطرناکی در این نزدیکی وجود ندارد، با احتیاط سوراخ را ترک می نماید و راه خود را در میان چمن ها طی می نماید و این زمانی است که بازیکنان به عظمت آن پی می برند.

ظاهرا ماری که در بازی گلف پیدا شده بود از گونه مار های سیاه شکم قرمز بوده است؛ مار های سیاه شکم قرمز (Pseudechis porphyriacus) عمدتاً در شرق استرالیا یافت می شوند و هم گوشتخوار و هم سمی هستند.

تعداد زیادی از آن ها وجود دارد و احتمال اینکه انسان ها با آن ها روبرو شوند بسیار بالا است، بنابراین خوب است که آن ها آنقدر ها هم تهاجمی نباشند. با این حال، آن ها حدود 32 نفر را در سال گاز می گیرند، بنابراین جای تعجب نیست که این گلف بازان این سوراخ خاص را رها نموده اند!

آن ها نیمه آبزی هستند، بنابراین اغلب آن ها در نزدیکی آب یافت می شوند، اما آن ها را در جنگل ها، باتلاق ها و علفزار ها نیز می توان پیدا کرد. آن ها بعلاوه در نزدیکی خندق های زهکشی یافت می شوند. رژیم غذایی آن ها شامل مارمولک، ماهی، قورباغه و سایر مار ها است.

مار یافت شده بزرگ ترین نوع از گونه خود نبوده است و طول آن ها می تواند تا 2 متر هم برسد.

چرا مار ها از گرما فراری اند؟

برخلاف تصور رایج، مار ها دمای گرم تابستان را دوست ندارند؛ در واقع، در روز های مخصوصاً گرم، مار ها باید برای یافتن سایه کوشش نمایند وگرنه بیش از حد گرم می شوند و می میرند. ممکن است هنگام حرکت مار ها از مکان های آفتابی به سایه، با مار ها برخورد کنید.

منبع: فرارو

به "چرا مار غول پیکر در حفره گلف پنهان شده بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مار غول پیکر در حفره گلف پنهان شده بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید