گذراندن لحظاتی خوش در برترین رستوران های طرقبه مشهد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رستوران های طرقبه مشهد از جاذبه های خوشمزه این منطقه محسوب می شوند. این رستوران ها بخشی از تفریحات جذابی هستند که در این منطقه خاطره خوشی را برای شما رقم خواهند زد. شما در این رستوران ها می توانید غذا های محلی، خوشمزه، سالم و با کیفیتی مناسب و عالی را نوش جان کنید. اطلاع از برترین رستوران ها در کنار طبیعت بکر و زیبای طرقبه، روزی به یاد ماندنی را برای شما در کنار خانواده و دوستان ثبت خواهد نمود .

گذراندن لحظاتی خوش در برترین رستوران های طرقبه مشهد

خرید آنلاین مقرون به صرفه ترین تور مشهد فقط در وب سایت وبلاگ بارسلونا

رستوران های طرقبه مشهد

شهر مشهد از مقاصد گردشگری ایرانیان محسوب می شود که سالانه مسافران و گردشگران زیادی با هدف زیارت، سرگرمی و سیاحت به این شهر سفر می نمایند. امکانات این شهر به علت حضور مستمر گردشگران و مسافران، متنوع و بی نظیر است. در این بین منطقه طرقبه از جمله منطقه ها بسیار پر بازدید این شهر محسوب می شود. یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین امکانات این منطقه، رستوران های طرقبه مشهد است که می توانید با کیفیتی بسیار عالی انواع غذاهای متنوع محلی، ایرانی و حتی بین المللی خوش طعم و با کیفیت را در آنها نوش جان کنید.

برترین رستوران های طرقبه مشهد

رستوران های طرقبه مشهد در کنار آب و هوای بسیار مطبوع و طبیعت بکر و چشم نواز، توانسته اند در دسته یکی از سرگرمیات بسیار دلنشین شهر مشهد قرار گیرند. تمامی این امتیازات سبب می شوند مسافران شهر مشهد در سفر خود سری هم به طرقبه بزنند. غذاهای لذیذ و پرهوادار این رستوران ها در هیچ کجای شهر مشهد یافت نمی شوند. در ادامه برترین رستوران های طرقبه را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • رستوران گنجعلی خان طرقبه، تجربه ای ناب از آرامش

از جمله برترین رستوران های طرقبه مشهد می توان به رستوران گنجعلی خان اشاره نمود که سابقه ای طولانی در این منطقه داشته و بسیار خوش نام است. کیفیت غذاها در رستوران گنجعلی خان بسیار بالا بوده و در تمام فصول، رستورانی پرهوادار و شلوغ محسوب می شود. فضای سبز رستوران گنجعلی خان با آبنما های زیبا و آلاچیق ها تزیین شده و به راحتی می تواند انرژی از دست رفته شما بعد از انجام فعالیت های اجتماعی و سفری شلوغ و پر ماجرا را به شما برگرداند. شک نکنید که اگر در سفر اول در این رستوران غذا نوش جان کردید، در سفرهای بعدی نیز مشتری دائم رستوران گنجعلی خان خواهید بود.

  • یک پیشنهاد درجه یک، رستوران قصر خورشید

پیشنهادی لوکس که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. رستوران قصر خورشید در میان رستوران های طرقبه مشهد بحثی جداگانه دارد. یک پیشنهاد عالی که همراه با ارائه آلاچیق های تعبیه شده در فضای سبز و وسوسه نماینده، شما را به سرو یک وعده لذیذ و بی نظیر دعوت می نماید. برترین غذاها در رستوران قصر خورشید طعم دیگری دارند و با کیفیتی متفاوت به شما ارائه می شوند. پیشنهاد ما این است که اگر به مشهد و طرقبه سفر کردید حتما یک وعده غذایی خود را در این رستوران نوش جان کنید.

  • رستوران ملاقات، ملاقاتی فراموش نشدنی برای فست فودی ها

در هر حال اگر عاشق غذاهای فست فود هستید در سفر نیز نباید از آنها چشم پوشی کنید. رستوران ملاقات یکی از درجه یک ترین رستوران های طرقبه مشهد محسوب می شود که لذت چشیدن طعم غذاهای آن برای شما هیچ گاه فراموش نخواهد شد. رستورانی که در طرقبه و در ارائه غذاهای فست فودی، حرف اول را زده و بدون شک نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

غذاهای ارائه شده با مواد اولیه بسیار با کیفیت و سالم و در فضایی دنج و دلنشین به شما ارائه می شوند. مواد اولیه به روز تهیه شده و کاملاً طبیعی و درجه یک هستند. معماری داخلی این رستوران نیز به شدت زیبا و چشم نواز بوده و در همان بدو ورود توجه شما را به خود جلب می نماید. بعلاوه این رستوران با استفاده از قرار دادن آلاچیق ها در کنار یک رودخانه مصنوعی، فضایی اروپایی را برای مهمانان خود تدارک دیده است. در این رستوران انواع مختلف برگر ها و پیتزا های لذیذ به شما ارائه می شوند.

  • تجربه ای مجلل در رستوران تشریفات طرقبه

اگر به شهر مشهد سفر نموده باشید و سری هم به طرقبه زده باشید حتماً یک وعده غذایی را در این منطقه نوش جان نموده اید. رستوران های طرقبه مشهد در نوع خود بی نظیر و با کیفیت هستند و در این بین رستوران تشریفات، تجربه ای متفاوت را برای شما خلق می نماید. فضای مجلل و باشکوه در کنار یک طراحی متفاوت و البته شاد، سبب شده تا این رستوران گزینه ای مناسب برای مجالس و دورهمی های محبت آمیز و خانوادگی شما باشد.

تنوع غذاها در این رستوران بالا بوده و شما با یک منوی پر و پیمان از غذاهای ایرانی و بین المللی روبرو هستید که از هیچ کدام نمی توان چشم پوشی کرد. به شما توصیه می کنیم در رستوران تشریفات، شیشلیک را امتحان کنید و از قلم نیاندازید که طعم آن تا آخر جهان در دهان شما باقی خواهد ماند. پرسنل این رستوران حرفه ای و با اخلاق هستند و بدون شک خاطره ای فراموش نشدنی در این رستوران برای شما رقم خواهند زد.

  • رستوران سنتی سید و پسران

در هر حال یک ایرانی در تمام نقاط جهان تمایل دارد تا یک رستوران سنتی و اصیل به سبک مردمان منطقه و کشور خود افتتاح کند. اگر تمایل دارید تا غذای خود را در یک فضای سنتی و دلنشین نوش جان کنید، به شما توصیه می کنیم در میان رستوران های طرقبه مشهد رستوران سید و پسران را انتخاب کنید. حال و هوای سنتی این رستوران شما را به گذشته می برد و بدون شک خاطره ای به یاد ماندنی برای شما باقی می ماند. در این رستوران کاملا سنتی هیچ حسی جز آرامش و رضایت برای شما ایجاد نخواهد شد.

توصیه ما این است که در این رستوران سنتی یک غذای بشدت سنتی مانند دیزی را امتحان کنید که لذیذ و خوش طعم است و یک پیشنهاد رد نشدنی محسوب می شود. مهم نیست از کدام شهر و منطقه به این رستوران وارد می شوید، در هر حال غذای لذیذ دیزی پای ثابت سفره های ایرانی و البته رستوران سنتی سید و پسران است.

  • رستورانی به اصالت طرقبه، رستوران آبنوس

یکی از رستوران های طرقبه مشهد که قدمت بسیار زیادی در این منطقه دارد، رستوران آبنوس است. موسس این رستوران که قدمتی بیش از 30 سال خدمت دارد با تاسیس رستوران احسان مشهد در کنار آبنوس، توانسته مشتریان و متعدد و متفاوتی را برای خود دست و پا کند. شعار اصلی در این رستوران، مشتری مداری است که سبب شده حتی از دورترین نقاط ایران مشتریان ثابت و وفاداری داشته باشد. تلفیق فضاهای سنتی و مدرن در رستوران آبنوس سبب شده تا این رستوران در میان رستوران های طرقبه مشهد بسیار پرهوادار باشد. سبک طراحی فضای رستوران برای همه دوست داشتنی و فرق دارد که در کنار غذاهای متنوع و با کیفیت، همواره شما را به سمت خود می خواند. در این رستوران شما با تلفیقی از غذاهای فرنگی، بین المللی و ایرانی و محلی رو به رو هستید که بدون شک طعمی فراموش نشدنی برای شما خلق می نمایند.

  • رستوران پر هوادار سران در طرقبه

مجموعه ای 3 طبقه که در کنار رستوران ایرانی با کافی شاپ و تالارهای پذیرایی، مهمانی و دورهمی های شما را تکمیل می نماید. این رستوران در میان رستوران های طرقبه مشهد مجلل و 5 ستاره است. سرویس دهی منظم در کنار پرسنل مجرب و دوره دیده، سبب شده تا توانایی ارائه خدمات و پذیرایی از 100 مهمان به طور همزمان را داشته باشد. مواد اولیه برای پخت غذاها درجه یک و باکیفیت بوده و منوی این رستوران غذاهای لذیذ ایرانی مانند جوجه کباب، کباب بره، سلطانی، شیشلیک و انواع برگر ها و پیتزا های لذیذ را در کنار هم شامل می شود. نوشیدنی های این رستوران نیز در نوع خود بی نظیر هستند و تمامی این ویژگی ها، رستوران سران را در دسته رستوران های VIP طرقبه قرار داده اند.

  • رستوران آرتیمان، انتخابی خاص در طرقبه

این رستوران نیز همچون سایر رستوران های طرقبه مشهد در فضای باز قرار گرفته و چشم انداز ای بی نظیر را به شما عرضه می نماید. تمامی تخت ها و آلاچیق های قرار گرفته در محوطه رستوران همگی به سمت آبشار و آبنمای تعبیه شده در آن هستند و شما غذای خود را در محیطی طبیعی و آرامش بخش نوش جان خواهید کرد. این رستوران به راحتی می تواند به صورت همزمان از 1000 نفر پذیرایی نموده و همین ظرفیت بالا و پذیرایی لوکس، سبب شده تا سالن رستوران در تمام اوقات سال شلوغ و پر از مشتری باشد.

البته ظرفیت رستوران آرتیمان همانطور که گفتیم زیاد است و هیچ محدودیتی برای پذیرش گردشگران و مسافران ندارد حتی در شلوغ ترین ساعات روز ! بعلاوه برای بچه ها فضای بازی تعبیه شده که اجازه می دهد قبل از سرو غذا از سرگرمیات تعبیه شده در فضای رستوران لذت برده و سرگرم شوند. از جمله غذاهای بسیار لذیذ رستوران آرتیمان شیشلیک و غذاهای ایرانی است که خوردن آنها را به شما توصیه می کنیم. در منوی این رستوران تمامی غذاها با هر قیمتی ارائه می شوند و شما برای انتخاب غذا با مسئله ای روبرو نخواهید بود.

طرقبه همواره عزیز و البته لذیذ !

البته طرقبه مشهد جذابیت های دیگری نیز دارد که به شما توصیه می کنیم ابتدا به مراکز خرید و فروشگاه های متنوع آن سر بزنید و بعد از یک خرید دلچسب خود را به یک غذای لذیذ مهمان کنید تا انرژی از دست رفته به شما باز شود. رستوران های طرقبه مشهد بدون شک در دسته برترین ها قرار دارند. هر کدام از آنها را که انتخاب کنید با غذاهایی لذیذ و با کیفیت روبرو می شوید که طعم آن برای همواره در فکر شما باقی می ماند. در این مطلب کوشش کردیم تا رستوران های طرقبه شهر مشهد را به شما معرفی کنیم، اما در نهایت انتخاب با شما است.

منبع: الی گشت

به "گذراندن لحظاتی خوش در برترین رستوران های طرقبه مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گذراندن لحظاتی خوش در برترین رستوران های طرقبه مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید