گوشی گیمینگ لنوو لیجن هیلو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، ظاهرا لنوو دارد خود را آماده می نماید تا یک گوشی گیمینگ دیگر را با نام لیجن هیلو (Legion Halo) و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار کند.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن هیلو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد

در ماه مارس بود که لنوو از گوشی گیمینگ لیجن Y90 خود رونمایی کرد. این محصول در حال حاضر تنها نماینده گیمینگ لنوو در سال 2022 به شمار میرود که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 به عنوان قلب تپنده قدرت می گیرد و عملکرد بسیار خوبی هم در انجام بازی ها دارد.

اما اینطور که به نظر می رسد، یک مدل قدرتمندتر از این گوشی با نام لنوو لیجن هیلو (Halo) در دست ساخت قرار گرفته است و گفته می گردد از اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به عنوان قلب تپنده قدرت می گیرد. البته اینکه این گوشی به تراشه یادشده مجهز خواهد شد بر اساس شواهدی محکم است. نخست اینکه امکان ندارد یک شرکت دو گوشی گیمینگ در دو نیمه متفاوت یک سال راهی بازار کند اما در هر دو، علی رغم وجود پردازنده ای بهتر، از یک پردازنده قدیمی تر استفاده کند. دوم اینکه در بنچمارک گیک بنچ هم شاهد حضور این گوشی با تراشه یادشده بودیم.

مدلی از لنوو لیجن هیلو که در گیک بنچ دیده شده، از 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد که در مقایسه با Y90 با حداقل 12 گیگابایت حافظه رم، 4 گیگابایت حافظه کمتری در مدل پایه دارد. لیجن Y90 در قدرتمندترین مدل خود از 18 گیگابایت حافظه رم بهره می برد اما متأسفانه نمی دانیم شرایط هیلو در مدل های مختلف چگونه خواهد بود. بعلاوه امتیاز ثبت شده به وسیله این گوشی در بخش چند هسته ای هم اندکی کمتر از امتیازی است که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس در گوشی ایسوس راگ فون 6 کسب نموده است.

شماره مدل این گوشی، L71091 است. پیش تر محصولی را با همین شماره مدل در وب سایت صدور گواهی 3C دیده بودیم که به لطف آن توانستیم اطلاعات خوبی را هم از باتری و شارژر این گوشی بدست بیاوریم. طبق آن اطلاعات، فهمیدیم لنوو لیجن هیلو قرار است شارژری 68 واتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد. از لحاظ سرعت شارژر، دو گوشی هیلو و Y90 باهم برابر خواهند بود اما اگر این اطلاعات درست باشند، ظرفیت باتری مدل تازه 600 میلی آمپر ساعت کمتر از قبل خواهد بود که این نشان می دهد نماینده مورد انتظار لنوو جز از لحاظ پردازنده، ارتقای چشمگیری در مقایسه با قبل نخواهد داشت که هیچ، پسرفت هم دارد.

سایر اطلاعات پیرامون لیجن هیلو شامل نمایشگر 6.67 اینچی از نوع P-OLED با وضوح +FHD، رفرش ریت 144 هرتز، نرخ الگوبرداری لمس 300 هرتز، دوربین سه گانه 50 + 13 + 2 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسلی و 256 گیگابایت حافظه داخلی در مدل پایه از نوع UFS 3.1 می گردد. این در حالی است که Y90 دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی دارد، نمایشگر آن 6.92 اینچی است و نرخ الگوبرداری لمس هم در آن به رقم عالی 720 هرتز می رسد.

با این حال باید منتظر ماند و دید چه خبرهای بیشتری در رابطه با گوشی مورد انتظار لنوو منتشر می گردد چون فعلا بخشی از اطلاعات یادشده در حد شایعه هستند. گفتنی است این گوشی به احتمال زیاد در سه ماه سوم سال جاری (جولای - سپتامبر = تابستان پیش رو) رسما رونمایی و راهی بازار خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی گیمینگ لنوو لیجن هیلو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گیمینگ لنوو لیجن هیلو با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید