5 رونمایی مهم در مراسم سالیانه اپل

به گزارش وبلاگ بارسلونا، اپل مراسم مربوط به معرفی جدیدترین محصولات خود را برگزار کرد و مطابق انتظار، سه مدل مختلف آیفون 11 معرفی شد.

5 رونمایی مهم در مراسم سالیانه اپل

شب گذشته اپل مراسم مربوط به معرفی جدیدترین محصولات خود را برگزار کرد و مطابق انتظار، سه مدل مختلف آیفون 11 معرفی شد. اما در کنار این گوشی ها، شاهد مطرح شدن خبرهای دیگری هم بودیم که در ادامه به مهم ترین آن ها می پردازیم.

اشتراک یک ساله اپل تی وی پلاس به ازای خرید گجت های اپل

در مراسم شب گذشته، اپل گفت که اول نوامبر، سرویس استریمینگ اپل تی وی پلاس کار خود را رسما آغاز می کند و کاربران برای بهره گیری از آن باید ماهیانه 4.99 دلار بپردازند که 2 دلار ارزان تر از سرویس دیزنی پلاس محسوب می شود. علاوه بر این، اپل گفت اگر کاربران گجت های جدید اپل مانند آیپدها، آیفون ها، لپ تاپ ها یا کامپیوترهای دسکتاپ این شرکت را خریداری کنند، این افراد برای یک سال به صورت رایگان میتوانند استفاده کنند.

معرفی نسل هفتم آیپد با نمایشگر 10.2 اینچی

در این مراسم، شاهد معرفی نسل هفتم آیپد مقرون به صرفه بودیم که حالا به جای نمایشگر 9.7 اینچی، از پنل 10.2 اینچی بهره می برد. قیمت مدل پایه این آیپد از 329 دلار آغاز می شود و قلب تپنده آن تراشه A10 Bionic است که برای اولین بار در آیفون 7 تعبیه شد. همچنین اپل یک کانکتور هوشمند هم در بدنه آن تعبیه کرده که اگر اهل استفاده از کیبوردهای مغناطیسی باشید، به راحتی می توانید از آن ها بهره ببرید.

رونمایی سری پنجم اپل واچ با نمایشگر همیشه روشن

نسل جدید اپل واچ از لحاظ ظاهری تقریبا همان نسل قبلی محسوب می شود ولی یکی از مهم ترین ویژگی های جدید آن، نمایشگر همیشه روشن است. به همین خاطر، نمایشگر مذکور می تواند روشنایی را تا حد زیادی کاهش دهد ولی در عین حال عناصر بصری موردنظر کاربران را نمایش دهد. در همین حین، عمر باتری آن هم مانند نسل گذشته 18 ساعت است. قیمت مدل GPS این ساعت 399 دلار و برای خرید مدل LTE باید 499 دلار بپردازید. در ضمنً نسل پنجم اپل واچ در کنار مواد قدیمی، حالا با جنس سرامیک و تیتانیوم هم روانه بازار می شود.

آیفون 11 جانشین تازه نفس آیفون XR با قیمت 699 دلاری

آیفون 11 جانشین آیفون XR محسوب می شود و از نمایشگر 6.1 اینچی LCD و تراشه قدرتمند A13 Bionic بهره می برد. قیمت مدل پایه این گوشی 699 دلار است که 50 دلار ارزان تر از قیمت اولیه آیفون XR در سال گذشته محسوب می شود. از دیگر ویژگی های مهم آن می توانیم به دوربین دوگانه اصلی و امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن با دوربین سلفی (که برای تمام مدل های نسل جدید آیفون ارائه شده) اشاره کنیم.

معرفی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس

گل سر سبد مراسم دیشب، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس بود. هر دو مدل از دوربین سه گانه متشکل از دوربین های تله فوتو، اولترا واید و لنز معمولی بهره می برند. اپل اعلام کرده که هر سه دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه هستند. آیفون 11 پرو مجهز به نمایشگر اولد 5.8 اینچی و مدل پرو مکس هم مجهز به نمایشگر اولد 6.5 اینچی است. هر دو نمایشگر می توانند 1200 نیت روشنایی به ارمغان بیاورند و مانند آیفون 11، این دو مدل هم مبتنی بر تراشه A13 Bionic هستند. این دو آیفون در 4 رنگ روانه بازار می شوند و قیمت مدل پایه آیفون 11 پرو 999 دلار است.

منبع: The Verge

منبع: همشهری آنلاین

به "5 رونمایی مهم در مراسم سالیانه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 رونمایی مهم در مراسم سالیانه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید