7 میانبر برای آب کردن شکم و پهلو

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مهم نیست که وقتی چاق هستید زیباترید یا وقتی لاغر می شوید. اصلا نمی خواهیم شما را به بازی چه کسی زیباتر است وارد کنیم. بلکه می خواهیم به شما یادآوری کنیم که با بی توجهی به آب کردن شکم و هر روز وزن اضافه کردن، قلبتان نابود می گردد، کمر و زانوهایتان درد می گیرد، خطر سرطانی شدنتان بیشتر می گردد و هزار و یک بلای دیگر به جانتان می افتد.

7 میانبر برای آب کردن شکم و پهلو

اگر اهل رژیم دریافت نیستید، اگر وقت ورزش کردن ندارید و اگر به قول خودتان آب هم که می خورید چاق می شوید، لااقل حواستان به سبک زندگی تان باشد. محققان می گویند با ایجاد چند تغییر ساده در زندگی تان می توانید به آب کردن شکم خود امیدوار باشید.

نگذارید شام غذای اصلی تان باشد

وقت صبحانه خوردن ندارید و نهاری که اداره به شما می دهد را هم دوست ندارید؟ اگر به جای این دو وعده، کمبودهای غذاییتان را شبها جبران می کنید، مطمئن باشید که به زودی به دردسر می افتید. از نظر محققان کسانی که شام وعده اصلی غذاییشان است و نمی توانند از برنج و نان و سیب زمینی شب بگذرند، بیشتر در معرض چاق شدن قرار دهند. اگر سالم غذا خوردن برایتان از هر کاری سخت تر است، و در یک ماه عادات غذایی تان را تغییر دهید.

برای استراحت وقت داشته باشید

اگر وقتتان همواره تنگ است و هزار و یک کار برای انجام دادن در برنامه تان دارید، بعید نیست که هر روز چاق تر شوید. از یک طرف شما با استرس فراوان درگیرید و اضطراب می تواند باعث چاقی تان گردد. از طرف دیگر نداشتن وقت کافی برای آماده کردن غذاهای سالم، شما را به سمت غذاهای آماده، چرب و تولید شده می کشاند. پس برای آب کردن شکم و پهلو، قبل از هر کاری با اضطراب مبارزه کنید.

بلافاصله بعد از شام مسواک بزنید

به جای مسواک زدن بعد از شام، درست قبل ازخوابیدن دندانهایتان را می شویید؟ چنین کاری باعث می گردد که بعد از شام خوردن هم مدام به خودتان اجازه هله هوله خوردن بدهید و تا سرانجام شب به بدنتان کالری برسانید.

درصورتی که اگر بلافاصله بعد از شام نخ دندان بکشید و مسواک کنید، بعید است که حاضر به خوردن خوراکی دیگری شوید و به معده تان در ساعات باقی مانده شب، اجازه استراحت کردن می دهید.

حواستان به نوشیدنی های چاق نماینده باشد

شما مراقب غذایی که می خورید هستید، بشقاب کوچکی برمی دارید و حواستان به میزان چربی و کربوهیدرات موجود در آن هست، اما متوجه نیستید که نوشیدنی ها هم می توانند شما را چاق نمایند؟

نوشیدنی های پر از قند انرژی زا و آب میوه های طبیعی، می توانند به دلیل اصلی چاق بودنتان تبدیل شوند و تا زمانی که آنها را از برنامه غذایی تان حذف نکنید، کم غذا بودن کمکی به آب کردن شکم نخواهد کرد.

آب کردن شکم

بخاطر آب کردن شکم کمتر تلویزیون ببینید

اصلی ترین تفریحتان در ساعات غیرکاری، سریال دیدن است؟ از نظر محققان کسانی که سریال بین هستند بیشتر چاق می شوند و احتمال ابتلایشان به بیماری های قلبی هم بیشتر است. چراکه به باور محققان این افراد مدام روی مبل لم می دهند و با بی تحرکی، زمینه را برای هر روز چاقتر شدن فراهم می نمایند.

ساندویچ تان را کمبو سفارش ندهید

قرار نیست برای همواره فست فود خوردن را کنار بگذارید، اما قرار هم نیست که بی هوا همه معده تان را از خوراکی های چرب و تولید شده پر کنید. اگر هوس ساندویچ نموده اید، برای آب کردن شکم لااقل آن را کمبو سفارش ندهید تا خودتان را در اوج سیری موظف به خوردن سیب زمینی سرخ شده و نوشابه گازدار ندانید.

به جای این کار، سعی کنید قبل از غذایتان یک کاسه بزرگ سالاد کاهو و کلم بخورید. مصرف مواد غذایی حاوی فیبر، البته بدون سس، راه خوبی برای کاهش چربی های شکمی است. یادتان نرود که کم غذا خوردن، همواره به تناسب اندام منجر نمی گردد. برای آب کردن چربی های مزاحم، به جای تحمل گرسنگی، می توانید سراغ بروید.

گوشی به دست به تخت خواب نزوید

استفاده از گوشی هوشمند و کار کردن با لپ تاپ پیش از خوابیدن، باعث چاق شدن و افزایش چربی در شکم می گردد. محققان می گویند نور این ابزارها، مغز شما را تحت تاثیر قرار می دهد و تا چند ساعت بعد بی خوابتان می نماید. یادتان نرود که کم خوابی و بی خوابی شبانه، یکی از دلایل اصلی چاقی است و به همین دلیل است که گوشی های هوشمند می توانند باعث بزرگ شدن شکم و پهن شدن پهلوهایتان شدنتان شوند.

چاقی یکی از معضلات دنیای امروز است، اما اگر به آن دچار نیستید و تنها از چاقی صورت و غبغب رنج می برید، را بخوانید تا بدون احتیاج به رژیم لاغری، چربی های انباشته در صورت و گردنتان را آب کنید.

منبع: کتاب کاله

به "7 میانبر برای آب کردن شکم و پهلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 میانبر برای آب کردن شکم و پهلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید