AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد، سرخپوشان در محاصره طرفداران الهلال

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز مقابل الهلال عربستان به میدان می رود که ظرفیت استادیوم فیصل بن فهد ریاض به تماشاگران میزبان اختصاص داده شده است.

AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد، سرخپوشان در محاصره طرفداران الهلال

فدراسیون فوتبال عربستان با مجوز وزارت بهداشت این کشور اجازه استفاده از تمام صندلی های ورزشگاه را به تماشاگران داد تا باشگاه الهلال هم اقدام به فروش تمامی بلیت ها کند.

این در حالی است که طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا نیمی از ظرفیت ورزشگاه باید به طرفداران تیم میهمان یعنی پرسپولیس اختصاص پیدا می کرد و در صورتی که این ظرفیت پر نشد در اختیار تیم میزبان قرار می گرفت.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت تماشاگرانی را با خود به عربستان ببرد تا در این مسابقه از سرخپوشان ایرانی حمایت نمایند اما اجازه این کار هم به پرسپولیس داده نشد.

قرار دادن تمام ظرفیت ورزشگاه در اختیار الهلالی ها روز گذشته اعتراض باشگاه پرسپولیس را هم در پی داشت و این باشگاه به صورت کتبی در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، خواهان تغییر این قانون شد. AFC نه تنها با درخواست پرسپولیس مخالفت کرد بلکه استفاده از تمام ظرفیت طرفداران در ورزشگاه فیصل بن فهد را تأیید کرد تا طرفداران الهلال مسئله ای برای بازی امشب نداشته باشد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت 21:30 امشب در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی می نمایند.

22 هزار و 500 بلیت برای این ورزشگاه فروش رفته است که شامل تمام صندلی های ورزشگاه می گردد به استثنای سکوهایی که به بازیکنان دو تیم اختصاص داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد، سرخپوشان در محاصره طرفداران الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد، سرخپوشان در محاصره طرفداران الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید