اتحادیه قنادان تهران، مردم از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری نمایند

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رییس اتحادیه قنادان تهران گفت: در این ایام واحد های فراوری نان فانتزی و بعضی واحد های دیگر اقدام به فراوری زولبیا و بامیه می نمایند که این اقدام آن ها تخلف و غیرمجاز است و باید دستگاه های نظارتی با آن ها برخورد نمایند.

اتحادیه قنادان تهران، مردم از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری نمایند

به گزارش گروه مالی وبلاگ بارسلونا، رییس اتحادیه قنادان تهران توصیه کرد: طبق پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، مردم از خرید و مصرف زولبیا و بامیه ماه مبارک رمضان به شکل فله ای و باز خودداری نمایند.

علی بهره مند اضافه نمود: اکنون براساس پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت، قنادان موظفند زولبیا و بامیه فراوریی خود را در داخل کارگاه با اوزان مختلف بسته بندی بهداشتی نموده و پس از آن در قنادی ها به فروش برسانند.

وی با تاکید بر اینکه مردم زولبیا و بامیه مصرفی ماه مبارک رمضان را از قنادی های معتبر خریداری نمایند، گفت: بر اساس این پروتکل ها هیچ قنادی اجازه فروش زولبیا و بامیه فله ای و باز را ندارد و با متخلفان برخورد می گردد.

رییس اتحادیه قنادان تهران توضیح داد: در این ایام واحد های فراوری نان فانتزی و بعضی واحد های دیگر اقدام به فراوری زولبیا و بامیه می نمایند که این اقدام آن ها تخلف و غیرمجاز است و باید دستگاه های نظارتی با آن ها برخورد نمایند.

وی از مردم خواست در خرید اینترنتی مصارف خوراکی به ویژه زولبیا و بامیه ماه رمضان دقت نمایند، زیرا ممکن است بعضی شبکه های فروش اینترنتی به دلیل اینکه تحت نظارت وزارت بهداشت نیستند فراوریات غیر بهداشتی عرضه نمایند.

بهره مند اضافه نمود: سال جاری قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه فراوریی درجه یک 24 هزار تومان و درجه دو 20 هزار تومان با احتساب جعبه معین شده که نسبت به سال گذشته افزایش 20 درصدی را نشان می دهد.

به گفته وی، این درحالیست که سال گذشته قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 20 هزار تومان و درجه دو 18 هزارتومان به فروش می رسید.

رییس اتحادیه قنادان تهران درباره نرخ گذاری شیرینی در سال جدید گفت: با وجود افزایش هزینه های فراوری، فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت این محصول نداریم، زیرا با شیوع کرونا در دو ماه اخیر میزان فروش واحد های قنادی به شدت کاهش یافته است.

بهره مند اضافه نمود: اکنون در سراسر کشور بالغ بر 35 هزار واحد قنادی با پروانه کسب مجاز داریم که دو هزار واحد آن در داخل تهران فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اتحادیه قنادان تهران، مردم از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه قنادان تهران، مردم از خرید زولبیا و بامیه فله ای خودداری نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید