اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران (پانا) - نمایش نترسک اثر مژگان رضائیان از روز 9 تیر 1400 به شیوه محیطی و رایگان اجراهای خود را در فضای باز مقابل مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آغاز می کند.

اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، نمایش نترسک ویژه بچه ها بالای 6 سال است که از ساعت 18:30 در محوطه بیرونی و فضای باز مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری اجرا می شود.

در خلاصه این نمایش آمده است؛ در مزرعه ای بی آب و علف مترسکی تنها زندگی می کند که با پرنده ای زخمی روبرو می شود، مترسک به پرنده کمک می کند تا سلامت خود را به دست بیاورد. در نهایت پرنده برای قدردانی از محبت مترسک، پیشنهاد رفتن به سرزمین دیگری را می دهد.

بر اساس این خبر، بازیگران این نمایش الهام دارابی و سیما رحمانی هستند. طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس این نمایش را میترا رضائیان، طراحی و ساخت عروسک را مژده زکریاپور و طراحی پوستر و بروشور را مریم اردلی بر عهده دارند.

همچنین مشاور هنری این اثر حسن دادشکر پیشکسوت تئاتر عروسکی بوده و اشعار و آهنگ سازی آن بر عهده امیرحسین انصافی و ساخت تیزر و افکت از سوی هانا حواری نسب اجرا شده است.

از دیگر عوامل این نمایش اختر تاجیک و هانا حواری نسب به نام عکاس، علیرضا حسین پور و محمدرضا شاملوفر به نام سازندگان دکور، فرزاد فرزام به نام مدیر صحنه، فرزاد کوشکی به نام دستیار صحنه، آرزو رحمانی در بخش دوخت لباس و مهتاب فرهپور به نام منشی صحنه و دستیار کارگردان با این نمایش همکاری دارند.

این نمایش همه روزه به جز شنبه ها ساعت 18:30 در محوطه بیرونی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران به صورت رایگان برای عموم علاقه مندان اجرا می شود.

همچنین نمایش آرزوهای یک موش کور به نویسندگی سعید ابک و کارگردانی وحید نفر هم از روز دهم تیر 1400 در ساعت 19:15 سالن بوستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری اجرا می شود.

یادآوری می شود بر اساس اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا، هنر تئاتر در گروه مشاغل دو است و اجرای نمایش تنها در زمان شرایط قرمز متوقف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش محیطی نترسک در فضای باز مرکز تئاتر کانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید