امکان ثبت نام در سامانه دوگانه سوز کردن خودروها فراهم شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، تهران (پانا) - کاظم نژاد گفت مشکل سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه سوز کردن خودروها برطرف شده و از دیروز خدمات رسانی به مردم در این سامانه انجام می گیرد.

امکان ثبت نام در سامانه دوگانه سوز کردن خودروها فراهم شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رضا کاظم نژاد، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی شرح داد: در پی اختلالاتی که در سامانه هوشمند سوخت به وجود آماد به منظور اقدام احتیاطی سامانه دوگانه سوز کردن خودروها قطع شد .

وی اضافه نمود: با ارتقای سیستم ها مشکل ارتباط سامانه تبدیل کارگاهی دوگانه سوز کردن خودروها برطرف شده است و از دیروز خدمات رسانی به مردم از سر گرفته شد.

کاظم نژاد ادامه داد: افرادی که مشمول طرح دوگانه سوز کردن خودرو هستند می توانند به سامانه gcr.niopdc.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

این مقام مسئول گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، صاحبان یک میلیون و 206 هزار خودروی عمومی شامل تاکسی ها، وانت بارها و مسافربرهای شخصی می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی خاطرنشان کرد: این سامانه هیچ آسیبی ندیده و اطلاعات افراد از قبل در سامانه موجود است.

در ادامه برنامه محمودیان رئیس اتحادیه کشوری سوخت های جایگزین گفت : افت توان خودرو در کیت های گاز سوز تازه وجود ندارد.

وی اضافه نمود: از ابتدای شروع طرح دوگانه سوز کردن خودروها تا امروز 170 هزار خودرو گاز سوز شده اند و 40 هزار خودروها هم در صف انتظار هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امکان ثبت نام در سامانه دوگانه سوز کردن خودروها فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان ثبت نام در سامانه دوگانه سوز کردن خودروها فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید