انتقام جویان: خاتمه بازی امروز پرفروش ترین فیلم دنیا می گردد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، رییس استودیوی مارول کوین فایگی دیروز به شکل رسمی اعلام نمود که فیلم سینمایی ابرقهرمانی انتقام جویان: انتها بازی (Avengers: Endgame) با انتها یافتن فروشش در این آخرهفته از رکورد 2.7897 میلیارد دلاری فیلم سینمایی آواتار (Avatar) عبور خواهد نمود و بالاخره به شکل رسمی به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای دنیا تبدیل خواهد شد. شکستن رکورد آواتار 10 سال به طول انجامید اما ظاهرا این اتفاق عاقبت اتفاق افتاده است.

انتقام جویان: خاتمه بازی امروز پرفروش ترین فیلم دنیا می گردد

طبق آخرین اطلاعات از فروش فیلم تعیین شده که در روز شنبه فقط 500 هزار دلار فاصله میان فروش دنیای دو فیلم باقی مانده بوده و ظاهرا این فاصله هم با سرانجام امروز از میان خواهد رفت. فایگی روز شنبه خطاب به طرفداران فیلم گفت: به لطف شما انتقام جویان: سرانجام بازی بزرگ ترین فیلم همه دوران شده است.

انتقام جویان جدید برای شکستن رکورد آواتار راه بسیار دشواری را پیمود. گرچه این فیلم ابرقهرمانی به سرعت از رکورد فروش 2 میلیارد دلار عبور کرد اما رسیدن به فروش بیش از 2.7 میلیارد کار بسیار دشواری بود. در حالی که انتقام جویان سرانجام بازی با روند طبیعی فروش خود پیروز نشد به رکورد آواتار برسد استودیوی سازنده تصمیم گرفت به وسیله عرضه دوباره فیلم و افزودن برخی جزییات که احتمالا بخشی از مخاطبان را دوباره به سینما می کشاند، فروش فیلم را افزایش داده و رکورد را بشکند.

زمانی که دیزنی تصمیم به عرضه مجدد انتقام جویان: سرانجام بازی گرفت حدودا 37 میلیون دلار با آواتار فاصله داشت و به همین دلیل این کوشش آخر آنقدرها هم امیدوارکننده نبود و بسیاری از تحلیل گران معتقد بودند که بعید است با این کار بشود چنین فاصله ای را پر و رکوردشکنی کرد. اما ظاهرا تصمیم عرضه مجدد جواب داده و عاقبت سازندگان فیلم را به هدف شان رسانده است.

در حالی که آخرین قسمت مجموعه انتقام جویان از نظر فروش در سراسر دنیا در رتبه اول ایستاده اما نهایتا پیروز نشده رکورد پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را در ایالات متحده آمریکا بشکند و از نظر فروش داخلی کماکان جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (Star Wars: The Force Awakens) با قاطعیت در رتبه اول جدول باکس آفیس واقع شده است.

در حال حاضر تنها 5 فیلم سینمایی فروش بیشتر از 2 میلیارد دلار را در سراسر دنیا تجربه نموده اند. در حالی که انتقام جویان: سرانجام بازی در سرانجام روز یکشنبه در صدر این 5 فیلم قرار خواهد گرفت، فیلم های سینمایی آواتار، تایتانیک، جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد و انتقام جویان: جنگ ابدیت دیگر آثار این لیست 5 فیلمی هستند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتقام جویان: خاتمه بازی امروز پرفروش ترین فیلم دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام جویان: خاتمه بازی امروز پرفروش ترین فیلم دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید