نگاه نزدیک به آیفون 13 و آیفون 13 پرو سبز رنگ

به گزارش وبلاگ بارسلونا، طبق اعلام اپل، از دیروز پیش فروش محصولات تازه این شرکت شروع شده است. این پیش فروش تنها برای آیفون SE 3 یا آیپد ایر 5 نیست؛ همان طور که احتمالا می دانید در رویداد Performance Peek هفته گذشته، غول فناوری آمریکایی از مدل های تازه سری آیفون 13 با رنگ سبز رونمایی کرد و تعداد رنگ های قابل عرضه برای مدل های غیر پرو را به عدد 6 رساند. آیفون 13 پرو مکس و پرو در حال حاضر در پنج رنگ برای فروش در احتیار کاربران قرار دارند و اکنون شما می توانید رنگ سبز تازهترین پرچم دار اپل را هم در سایت این شرکت سفارش دهید.

نگاه نزدیک به آیفون 13 و آیفون 13 پرو سبز رنگ

در حالی رنگ سبز مدل استاندارد آیفون 13 و آیفون 13 مینی بسیار پررنگ و درخشان است، رنگ سبز مدل های پروی این گوشی ها درخشندگی دو مدل های مذکور را ندارد و کمی مایل به رنگ خاکستری نیز است. اما درباره مشخصات فنی این گوشی های هوشمند باید بگوییم که اپل هیچ تغییری در آن ها ایجاد نکرده است.

باید یادآوری کنیم که مدل های پرو آیفون 13 نخستین آیفون هایی به شمار می فرایند که همراه با نمایشگر اولد 120 هرتز LTPO راهی بازار شدند که حداکثر روشنایی آن ها به 1000 نیت می رسد. میزان نمایشگر این دو گوشی تفاوتی با نسل قبلی ندارد و خریداران دوباره با نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی روبه رو هستند. در پنل پشتی هم با دوربین های بزرگ تری سروکار داریم و به لطف چیپست پیشرفته A15، این دوربین ها از امکانات نرم افزاری بسیار مجذوب نمایندهی بهره می برند.

همان طور که می دانید، اپل برای این گوشی ها فیلترهای مجذوب نماینده تری را ارائه داده که با یاری عکاسی محاسباتی، مجذوب نمایندهیت عکس ها را دوچندان می نمایند. آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس در حالت ProRes قادر به فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند که در این حالت، تدوینگران بهتر می توانند ظاهر نهایی را کنترل نمایند. یکی دیگر از قابلیت های مجذوب نماینده مربوط به فیلم برداری هم Cinematic Mode نام دارد که اساسا حالت پرتره را برای ویدیوها به ارمغان می آورد و پس زمینه سوژه های قرار گرفته در فوکوس را مات می نماید.

درباره ظرفیت باتری این گوشی ها باید بگوییم که غول فناوری آمریکایی، به عمر باتری هم توجه ویژه ای نشان داده و باتری 13 پرو حدود 1.5 ساعت بیشتر از 12 پرو دوام می آورد و کاربران 13 پرو مکس می توانند از حدود 2.5 ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به 12 پرو مکس بهره مند شوند. اکنون که شایعه ها و گمانه رنی های مربوط به نسل بعدی آیفون ها شروع شده و بسیاری از کاربران منتظر سری آیفون 14 هستند، باید دید عرضه رنگ جدیدی از سری آیفون ها 13 می تواند نظر کاربران این شرکت پیروز در حوزه فناوری را جلب کند یا نه.

منبع: Engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "نگاه نزدیک به آیفون 13 و آیفون 13 پرو سبز رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه نزدیک به آیفون 13 و آیفون 13 پرو سبز رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید