بازی دیزنی Dreamlight Valley خاتمه تابستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش وبلاگ بارسلونا، کمپانی گیم لافت به تازگی تاریخ انتشار دسترسی زودهنگام (Early Access) به بازی شبیه ساز زندگی Dreamlight Valley را معین شده است.

بازی دیزنی Dreamlight Valley خاتمه تابستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید

این بازی مورد انتظار در تاریخ 6 سپتامبر 2022 (15 شهریور 1401) روی کنسول ها و رایانه های شخصی قابل تجربه خواهد بود. در حالی که این اثر ماجراجویی پس از انتشار نسخه کامل به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت، بازیکنان برای تجربه آن در تاریخ ذکر شده و به صورت دسترسی زودهنگام، باید یک Founders Pack را خریداری نمایند. در حال حاضر قیمت این بسته تعیین نیست. البته کاربران سرویس گیم پس می توانند این بازی را در زمان دسترسی زودهنگام بدون پرداخت هزینه اضافی تجربه نمایند.

در بازی Dream Light Valley، شما باید با گروهی از قهرمانان و شخصیت های شرور دیزنی و پیکسار ارتباط برقرار کنید تا خاطرات گمشده شان را کشف کنید و رازهای دره را حل کنید. در واقع رویدادی با نام Forgetting باعث شده تا دنیا را تاریکی فرا گیرد و شخصیت های مختلف، حافظه خود را از دست بدهند. در این میان می توانید دهکده رویایی خود را در چندین بیوم منحصربه فرد و با تعداد زیادی گزینه های سفارشی سازی برای شخصیت ها، خانه ها و غیره ایجاد کنید.

از شخصیت هایی که در این بازی وجود دارند می توان به آریل، شیرشاه، موآنا، میکی موس، وال ای، گوفی و… اشاره نمود. لازم به ذکر است که در کنار ارتباط با این شخصیت ها و ایجاد رابطه دوستی، بعلاوه می توانید به انجام فعالیت هایی مانند ماهیگیری، پخت غذاهای لذیذ، کشاورزی و غیره بپردازید. در واقع این بازی همان چیزی است که هواداران سبک شبیه ساز زندگی در پی آن هستند.

در تریلری که به تازگی از بازی منتشر شده، بسیاری از منظره ها متنوع دنیا، گروهی از شخصیت های آشنای دیزنی و پیکسار، ساخت و ساز های مختلف، ماهیگیری و دیگر مکانیک های این اثر نمایش داده شده و بازیکنان را تشویق می نماید تا در حالی که در سراسر دنیا بازی سیر می نمایند، جادو را به دره دریم لایت بازگردانند و آن را از کابوسی که درگیرش شده نجات دهند.

بازی Dreamlight Valley در سال 2023 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی دیزنی Dreamlight Valley خاتمه تابستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی دیزنی Dreamlight Valley خاتمه تابستان عرضه می گردد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید