برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف برای معین تکلیف شهرداری زنجان

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرنگاران/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه این هفته جلسه هیئت حل اختلاف برای آنالیز اعتراض اعضای این شورا در رابطه با شهردار تشکیل خواهد شد، گفت: همه اعضا کوشش خود را برای مدیریت شهر به کار بسته اند و شهروندان مطمئن باشند شهر رها نشده است.

برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف برای معین تکلیف شهرداری زنجان

منصور مرادلو در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا، اظهار کرد: طی صحبت های صورت گرفته با وزیر کشور، قول مساعد برای برگزاری جلسه در هفته جاری داده شد و امیدواریم تا چند روز آینده تکلیف شهردار زنجان مشخص گردد؛ البته در این مدت امور شهر با نظارت اعضای شورای شهر به وسیله سرپرست پیگیری شده و قطعاً ما شهر را به حال خود رها نکرده ایم.

وی توضیح داد: یکی از مواردی که همه اعضا به دنبال آن هستند، مشخص تکلیف شهردار است و در هر شرایط اگر اصرار وزارت کشور بر رای قبلی خود باشد، بلافاصله نفرات مورد نظر آنالیز و در نهایت گزینه بعدی برای طی مراحل قانونی به وزارت کشور معرفی خواهد شد.

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه با اشاره به شرایط نامناسب آسفالت خیابان های شهر زنجان، اعلام نمود: شهردار آینده باید این نکته را مدنظر قرار دهد و انتظار داریم نظارت دقیق تری نیز بر عملکرد پیمانکاران و عوامل آسفالت ریزی داشته باشند؛ چراکه جمع شدگی های فعلی نشان از این دارد که زیرسازی مناسب نبوده و نظارت ها نیز دقیق تر نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف برای معین تکلیف شهرداری زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف برای معین تکلیف شهرداری زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید