بعیدی نژاد:دولت انگلیس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را نادیده بگیرد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، سفیر ایران در لندن گفت:مردم از دولت انگلیس انتظار دارند که در چارچوب تعهدات خود در برجام و همچنین تعهدات جهانی حقوق انساندوستانه، تحریم های آمریکا را نادیده بگیرد.

بعیدی نژاد:دولت انگلیس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را نادیده بگیرد

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ بارسلونا، حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز (سه شنبه) در صفحه تلگرامش نوشت: دولت انگلیس در پاسخ به دادخواست مردمی انگلیس نسبت به توقف تحریم ها علیه ایران، پاسخ داده که تحریم های محدود انگلیس در حوزه حقوق بشر و صادرات تجهیزات خاص با کاربرد نظامی، تاثیر چندانی بر توانایی ایران برای مقابله با کرونا ندارند که بخواهند متوقف شوند.

وی با طرح این سؤال که آیا واقعا این پاسخ درست مردم است؟ بیان کرد: درخواست مردم و انتظار آنها این است که دولت انگلیس در چارچوب تعهدات خود در برجام و همچنین تعهدات جهانی حقوق انساندوستانه، با نادیده دریافت تحریم های ظالمانه آمریکا، از موسسات بانکی، اقتصادی و تجاری این کشور برای ورود به تعاملات مشروع با طرف های ایرانی حمایت نموده و به آنها تضمین بدهد و از سوی دیگر کوشش های دیپلماتیک دوجانبه و بین المللی خود را برای بی اثر کردن و لغو تحریم های آمریکا تشدید کند.

سفیر ایران بیان کرد: از کمیته دادخواست هادر مجلس انگلیس که با عضویت 11 نماینده و مستقل از دولت نظارت بر اجرای این دادخواست را بر عهده دارد، انتظار می رود با توجه به پاسخ کاملا محدود دولت، خواسته به حق مردم را پیگیری جدی نموده و دولت این کشور را به جوهر خواست مردم یعنی توقف اجرای تحریم ها، ترغیب کند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بعیدی نژاد:دولت انگلیس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را نادیده بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعیدی نژاد:دولت انگلیس تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران را نادیده بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید