به زودی ادامه عملیات اجرایی فازنهایی کمربندی شرقی دوم از سر گرفته خواهد شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، خبرگزاری خبرنگاران- به زودی ادامه عملیات اجرایی فازنهایی کمربندی شرقی دوم از سر گرفته خواهد شد .

به زودی ادامه عملیات اجرایی فازنهایی کمربندی شرقی دوم از سر گرفته خواهد شد

به گزارش خبرنگاروبلاگ بارسلونادفترمازندران دربابل، سیدمجتبی حکیم شهردار بابل در سی وچهارمین جلسه شورا با بیان این مطلب که در سال 99 اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف شهری برای شهر بابل رقم خورده است ، اذعان داشت : درحوزه تملک اراضی واقع در طرح کمربندی شرقی دوم با مشارکت و حمایت جدی اعضای شورا توانستیم بخش اعظمی از تملک را به خاتمه برسانیم .

شهردار بابل افزود : در دی ماه 98 پس از کلنگ زنی احداث این پروژه عملیات زیرسازی حدود یک کیلومتر از راستا انجام و اکنون فرآیند اداری معین پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی ادامه این پروژه در حال اجرا می باشد و در تلاشیم تا در روزهای آینده احداث ، ادامه این پروژه مهم ترافیکی را از سر بگیریم .

وی ادامه داد:در سفر معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی به بابل که با هماهنگی نمایندگان مجلس انجام شد تصمیمات خوبی اتخاذ گشت و قول های مساعدی از سوی ایشان داده شد .

پروژه استخرشهرداری بابل با تخصیص اعتبارات ملی تا خاتمه سال به بهره برداری خواهد رسید و در این خصوص دکتر عبوری طی بازدید از این پروژه قول اختصاص 25 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل آن را داده است .

زمین نعل اسبی و طرح ساماندهی حاشیه بابلرود در دستور کار شهرداری قرار گرفته است که امیدواریم با مساعدت آقایان نبیان و عبوری به نتیجه مطلوبی دست یابیم و در این خصوص بطور جدی پیگیر ارائه طرح مناسب برای ساماندهی این منطقه می باشیم .

موضوع پل چهارم محمدحسن خان هم از پروژه هایی است که مدنظر مدیران ملی قراردارد ، در این خصوص نیز پیگیر هستیم تا طی جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی در مورد جذب اعتبارات در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهیم که در صورت تحقق این امر عملیات اجرایی این پل که موجب کاهش قابل توجه ترافیک در آن منطقه می گردد در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت .

منبع: خبرگزاری آریا

به "به زودی ادامه عملیات اجرایی فازنهایی کمربندی شرقی دوم از سر گرفته خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی ادامه عملیات اجرایی فازنهایی کمربندی شرقی دوم از سر گرفته خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید