تمام مدل های سری آیفون 16 با دکمه اکشن عرضه خواهند شد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، مدل های پرو آیفون 15 با دکمه اکشن عرضه شدند و این یکی از تغییرات اصلی هر دو گوشی نسبت به نسل قبلی محسوب می گردد. حالا بر اساس یک شایعه نو، اپل میخواهد سال آینده برای تمام مدل های سری آیفون 16 چنین دکمه ای را مورد استفاده قرار دهد که ضمناً قرار است قابلیت های این دکمه افزایش پیدا کند.

تمام مدل های سری آیفون 16 با دکمه اکشن عرضه خواهند شد

گفته می گردد دکمه اکشن در مدل های سری آیفون 16، به صورت لمسی خواهد بود و دیگر شاهد استفاده از دکمه مکانیکی نخواهیم بود. البته باید خاطرنشان کنیم در خصوص مدل های پرو آیفون 15 هم شایعات زیادی در رابطه با لمسی بودن این دکمه مطرح شده بود که در نهایت این مشخصه عملی نشد. در گزارش منتشر شده بود که این شایعه بر اساس مدل های اولیه سری آیفون 16 مطرح شده و ممکن است اپل برنامه های خود را تغییر دهد.

ظاهرا این دکمه می تواند میزان فشار وارد شده را تشخیص دهد که این قابلیت برای کارهای مختلفی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر، کاربران مدل های پرو آیفون 15 می توانند این دکمه را فقط برای انجام یک کار شخصی سازی نمایند ولی در آینده ممکن است دکمه اکشن در سری آیفون 16 بتواند بر اساس یک بار و دو بار کلیک، از پس انجام کارهای مختلفی بربیاید.

ضمناً باید خاطرنشان کنیم که اپل در حال تست تغییر میزان این دکمه است و حتی ممکن است میزان آن در حد دکمه تنظیم صدا گردد. روی هم رفته مطابق معمول، تا زمان معرفی این گوشی ها هزاران شایعه منتشر خواهد شد که در نهایت باید ببینیم کدام یک از این شایعات به واقعیت تبدیل می شوند.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "تمام مدل های سری آیفون 16 با دکمه اکشن عرضه خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مدل های سری آیفون 16 با دکمه اکشن عرضه خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید