فراوری 4 دارو برای بیماران هموفیلی و کلیوی

به گزارش وبلاگ بارسلونا، محمد طبسی ظهر امروز در آیین رونمایی از محصولات نو شرکت داروسازی ثامن که با حضور تولیت آستان قدس رضوی برگزار گردید گفت: شرکت داروسازی ثامن با هدف تامین نیازهای دارویی کشور و صدور آن به بازارهای هدف با فراوری انواع محلول های تزریقی و شستشو در اشکال داروئی و یا بطری و کیسه های چند لایه پلی الفین در حجم های 5 الی5000 میلی لیتر در سال 1363 تأسیس شد و در سال 1371در مشهد به بهره برداری رسید.

فراوری 4 دارو برای بیماران هموفیلی و کلیوی

طبسی اضافه کرد: این شرکت با پیاده سازی اصول Gmpکنترل کیفیت Qc و تضمین کیفیت QA نهادینه شده و در جهت استقرار آخرین استانداردهای جهانی داروسازی گام برداشته و تکنولوژی برتر جهان را در زمینه ساخت فرآورده های تزریقی به کار گرفته است. بعلاوه این شرکت استانداردهای جهانی pharmaGmpرا ازشرکت DQs آلمان دریافت نموده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن با اشاره به اینکه این شرکت نخستین فراوریه کننده داروهای بیماران کلیوی است، گفت: شرکت داروسازی ثامن اولین فراوری کننده داروهای بیولوژیک نوترکیب و تنها فراوریکننده انحصاری محلول های دیالیز صفاقی و ارائه خدمات مراقبت های ویژه این فرآورده به بیماران کلیوی ESRD در ایران است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

منبع: اُکالا

به "فراوری 4 دارو برای بیماران هموفیلی و کلیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 4 دارو برای بیماران هموفیلی و کلیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید