خاک پای قدمهایت در آستانه تولد حاج احمد منتشر می شود

به گزارش وبلاگ بارسلونا به نقل از روابط عمومی انتشارات شهید کاظمی؛ خاک پای قدمهایت رمانی جذاب و خواندنی با موضوع زندگی سراسر افتخار فرمانده شهید حاج احمد کریمی همزمان با روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) مراحل پایانی نگارش خود را طی کرده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر خواهد شد.

خاک پای قدمهایت در آستانه تولد حاج احمد منتشر می شود

لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به سبب وجود فرمانده رشیدی چون سردار سرلشکر شهید مهدی زین الدین و پس از شهادت وی، سایر فرماندهان و رزمندگان شجاع، از یگان های خط شکن دوران دفاع مقدس بود و در عملیات کربلای پنج با حضور مستقیم و غیر مستقیم 9 گردان از جمله گردان حضرت معصومه(س)، نقش آفرینی موثری داشت.

شهید حاج احمد کریمی، متولد اول فروردین 1340 در قم و فرمانده گردان حضرت معصومه(س)، از فرماندهانی بود که به سبب رشادت و روحیه معنوی و رزمی خاطراتی ماندگار در ذهن همرزمان خویش به جای گذارده است.

شهید کریمی در اول دی ماه 1340 شمسی و در شب میلاد حضرت حسین بن علی(ع) در تهران به جهان آمد. 10 ساله بود که به همراه خانواده اش به قم مهاجرت کرد. وی بیست و پنج سال بعد، هنگامی که فرماندهی گردان حضرت معصومه(سلام الله علیها) از لشکر 17 علی بن ابیطالب(صلوات الله علیه) را بر عهده داشت، در 24 دی ماه 1365 شمسی، طی عملیات کربلای 5، در منطقه عملیاتی شلمچه، خرقه شهادت پوشید.

در خاطره ای که از این شهید بزرگوار نقل شده است، می خوانیم: کنار قبر آماده ای نشسته و عجیب به فکر فرو رفته بود. به او گفته شد: حاج احمد این قبر برای تو خیلی کوچک است. تو با این قد بلند توی این قبر جا نمی گیری. به فکر یک قبر دیگر باش. حاج احمد در جواب گفت: من به شما قول می دهم که این قبر برای من بزرگ هم باشد. همیشه می گفت: شهادت تنها با یک تیر و ترکش که شهادت نیست. آدم باید مثل امام حسین (ع) شهید شود تا شرمنده آقا نشود. من دوست دارم روز قیامت اگر قرار شد مرا به امام حسین(ع) معرفی نمایند قطعات بدنم را روی پارچه ای قراردهند و بگویند این احمد کریمی است.

خاک پای قدمهایت رمانی جذاب و خواندنی با موضوع زندگی سراسر افتخار فرمانده شهید حاج احمد کریمی همزمان با روز پاسدار و میلاد با سعادت امام حسین(ع) مراحل پایانی نگارش خودرا طی کرده و به زودی توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر خواهد شد

علاقه مندان جهت تهیه کتاب بعد از انتشار می توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی(https://nashreshahidkazemi.ir/) و یا سایت manvaketab.ir و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "خاک پای قدمهایت در آستانه تولد حاج احمد منتشر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاک پای قدمهایت در آستانه تولد حاج احمد منتشر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید