خبرنگاران بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با 57 درصد پیشرفت در حال تکمیل است

به گزارش وبلاگ بارسلونا، همدان- خبرنگاران- مدیر طرح بیمارستان 96 تختخوابی ملایر گفت: تا به امروز برای ساخت این بیمارستان به همت خیر بزرگ ملایریحاج حسن توکلی 35 میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده و بیش از 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرنگاران بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با 57 درصد پیشرفت در حال تکمیل است

هادی اسدی روز چهارشنبه در گفت و گو با وبلاگ بارسلونا گفت: عملیات اجرایی بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز ملایر از سال 1395 در روستای گوراب به مساحت 30 هزار مترمربع و زیربنای 14 هزار مترمربع آغاز شد و طبق برنامه زمان بندی تا سال 1402 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در حال حاضر سازه این بیمارستان صد درصد انجام شده و زیرساخت تاسیسات مکانیکی و برقی با 90 درصد و نازک کاری این طرح با 30 درصد در حال اجرا است.

ناظر و طراح بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با بیان اینکه به دلیل رشد قیمت ها و تورم، برآورد هزینه تا تکمیل نهایی قابل پیش بینی نیست خاطرنشان کرد: خیر ملایری تعهد کرده تا تکمیل نهایی، هزینه ساخت بیمارستان را تامین کند.

اسدی ادامه داد: این بیمارستان در پنج طبقه شامل بخش های بستری روانی، بخش بستری سوختگی، درمانگاه تخصصی پوست، درمانگاه روانشناسی، اتاق عمل، رادیولوژی و آی.سی.یو است.

وی گفت: در طبقه هم کف بیمارستان، لابی، اورژانس، درمانگاه، روان پزشکی و داروخانه و در طبقه اول بخش های جراحی سوختگی و اتاق عمل، درمانگاه سوختگی و لابی پیش بینی شده است.

مدیر طرح بیمارستان 96 تختخوابی ملایر همچنین فیزیوتراپی، رادیولوژی، آزمایشگاه، استریل، رخت شورخانه، سالن غذا خوری و آشپزخانه، بانک کشت اعضا و سردخانه، لابی، بستری، جراحی، سوختگی زنان و بچه ها و آی.سی.یو سوختگی و بستری سوختگی را از دیگر بخش های این بیمارستان در سایر طبقات بیان کرد.

اسدی یادآور شد: برای بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز ملایر 115 تخت پیش بینی شده که در حال حاضر 96 تخت آن مصوب شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت این بیمارستان طبق برنامه زمان بندی شده پیش می رود و علاوه بر شهرستان ملایر، کل استان همدان و شهرستان های همجوار را نیز پوشش خواهد داد.

ناظر و طراح بیمارستان خیرساز 96 تختخوابی ملایر گفت: علاوه بر بیمارستان، ساختمان مجزایی نیز برای بستری بیماران روانی پیش بینی شده و در دست احداث است.

اسدی تاکید کرد: این بیمارستان در حال حاضر مشکل انشعابات برق، گاز و آب دارد و امیدواریم طبق قول مساعد مسوولان، شاهد همکاری بیشتر مدیران مربوطه برای رفع مسائل بیمارستان و سرعت بخشیدن به فرایند ساخت و تکمیل آن باشیم.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر، با راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز و افزایش تخت های بیمارستانی این شهرستان به حدود 500 تخت، ظرفیت تخت در بخش دولتی تکمیل می شود و تا چند سال آینده نیاز به تخت بیمارستانی در این شهرستان مرتفع خواهد شد.

شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی در مجموع با حدود 400 تخت فعال است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با 57 درصد پیشرفت در حال تکمیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان 96 تختخوابی ملایر با 57 درصد پیشرفت در حال تکمیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید