خبرنگاران حضور سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می دهد

به گزارش وبلاگ بارسلونا، بوشهر- خبرنگاران- دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های رای که پشتوانه ملی و نشانه مشروعیت نظام جمهوری اسلامی است با حضور نامزدهای سلیقه های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات محقق می گردد.

خبرنگاران حضور سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می دهد

فاطمه فرامرزی روز دوشنبه در گفت وگو با وبلاگ بارسلونا اضافه نمود: هر رای مردم در روز انتخابات به معنی آری به نظام جمهوری اسلامی است و ثابت می نماید ملت خواستار نظام و حکومت هستند.

وی اعلام کرد: انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق آرمان های یک ملت به شمار می رود و حضور پرشور و آگاهانه همراه با شناخت و مطالعه مردم در این عرصه مهم و حساس باعث تداوم و استحکام انقلاب اسلامی می گردد.

فرامرزی افزود: مردم با رای خود سرنوشت سیاسی جامعه را برای چهار سال معین می نمایند به همین دلیل است که باید در انتخاب خود دقت و بدانند چه کسی را انتخاب می نمایند.

دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر افزود: در این ارتباط مردم در فرصت باقی مانده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با مطالعه کامل و آگاهانه در این راستا مهم و حساس گام بردارند چون هر انتخاب اشتباه می تواند به ضرر مردم تمام گردد.

وی با تاکید بر نقش احزاب سیاسی در عرصه انتخابات ادامه داد: احزاب با فعالیت موثر نقشی مهم در گرم کردن تنور انتخابات و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه داشته باشند پس باید در این برهه زمانی حساس پویاتر و فعال تر از همواره وارد صحنه شوند.

فرامرزی افزود: ممکن است بعضی از افراد فرصت شناخت کاندیداهای مورد نظر خود را نداشته باشند در این شرایط می توانند با مراجعه و اعتماد به حزب مورد نظر خود در این صحنه و کارزار سیاسی گام بردارند.

وی تاکید نمود: در این شرایط حساس زمانی مهمترین کاری که همه مسئولان، احزاب و سایر افراد در بخش های مختلف باید انجام دهند فراهم کردن زمینه حضور مردم است طوری که آنها با اطمینان خاطر در این راستا گام بردارند و نقش آفرینی نمایند.

به گفته فرامرزی احزاب و تشکل های سیاسی نقشی مهم در امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط در جامعه برای حضور گسترده مردم در انتخابات 28 خرداد ماه سال جاری دارند.

وی یادآور شد: احزاب در شرایطی که دشمنان چشم به میزان مشارکت سیاسی مردم دوخته اند، می توانند با تعریف و تدوین یک برنامه خوب و مدون موجب ایجاد شوق و امیدواری درجامعه بویژه برای کسانی که احساس می نمایند رای آنها فایده ای ندارد، شوند.

دبیر انجمن روزنامه نگاران زن ایران در استان بوشهر گفت: توجه به سلیقه های مختلف مردم از جمله عواملی است که نقشی مهم در افزایش مشارکت دارد و بیشترین نقش در این بخش برعهده شورای نگهبان است.

وی تاکید نمود: مردم تعارف با هیچ کسی ندارند و حرف خود را در روز انتخابات بیان می نمایند پس بهتر است با توجه به سلیقه های مختلف زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در روز انتخابات فراهم گردد.

به گفته فرامرزی حضور در انتخابات مهمترین وظیفه هر فرد ایرانی و به نوعی سرنوشت ساز است پس باید با شناخت مناسب اصلح ترین، متعهدترین، پایبندترین فرد به اصول و ارزش های انقلاب و کارآمد ترین فرد برای داشتن ایرانی سربلند انتخاب گردد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان 28 خردادماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران حضور سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حضور سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت مردم را افزایش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید